petek, 17. avgust 2012

Dulce v iskanju uspeha kot solistka

15.8.2012
Med slavne jo je izstrelila vloga Roberte v mehiški telenoveli Rebelde in 57 milijonov prodanih plošč s skupino RBD. Leta 2008 se je skupina razšla in skoraj vsi člani so se odločili poskusiti srečo v solo karieri. Danes Dulce poskuša doseči uspeh, ki pa trenutno še ni presegel uspeha te uspešne skupine. Kljub temu je to že njen tretji obisk Ekvadorja odkar je izdala svojo prvo ploščo. 26-letna pevka bo nastopila na turneji Portoričana Luisa Fonsija, vendar pa, kot je povedala na našem pogovoru, na odru ne bo nastopila skupaj z njim. Otvorila bo njegove koncerte v Quitu in Guayaquilu 17. in 18. avgusta.

Esta es la tercera vez que Dulce María se presenta en Ecuador desde que comenzó su carrera como solista en el año 2009.


Kakšne izkušnje imaš z obiski Ekvadorja?
Vsi so zelo prijazni , pojejo moje pesmi in mi izkazujejo veliko pozornosti. Upam, da boste uživali v koncertu in se boste poistovetili z mojo glasbo.

RBD je bil zagon v tvoji karieri in skupina je bila povrhu vsega izjemno uspešna. Meniš, da to zatira tvojo kariero kot solistka?
Mislim, da je skupina bila en pečat, ki ga bom ponosno nosila v sebi dokler bom živa. Slava, ki jo je požela skupina RBD se doseže zelo redko, zato sem zelo vesela, da sem lahko to doživela in bila del tega. Moja kariera kot solistka pa je samostojna, saj sem jaz tista, ki piše pesmi.

Tvoja prva plošča, Extranjera, je izšla leta 2010. Kakšne projekte si imela v teh dveh preteklih letih?
Na srečo jih je bilo kar nekaj: imela sem turnejo po osrednji in južni Ameriki, ploščo sem promovirala v Španiji in na Portugalskem, v Braziliji sem prejela platinasto ploščo za število prodanih CD-jev, povabili so me tudi na MTV World Stage, kjer sem zapela z Joejem Jonasom (Jonas Brothers).

Prav tako si bila med '50 mas bellos' (50-imi najlepšimi) revije People. Misliš da to zamoto publiko in kritike ter jih odvrne od tvoje glasbe?
Ne, seveda ne. Preprosto sem hvaležna za to, vendar menim, da to ne predstavlja ovir za mojo glasbo. Povrhu vsega pa so moji oboževalci tisti, ki glasujejo zame (smeh).

Katera tema je tista, ki se največkrat odraža v tvojih pesmih, kot so Inevitable, Ya no in Ingenua?
Inevitable sem napisala jaz. Je sveža in zabavna pesem. Z Ya no sem hotela podpreti ženske, da se opogumijo in rečejo dovolj je nasilja. In z Ingenua... mislim, da smo vsi kdaj doživeli, da se nekega dne preprosto zbudiš iz pravljice. Zame je najbolj pomembno, da se ljudje poistovetijo z mojimi pesmimi.

MTV je pred kratkim na svojem programu premierno predvajal videospot za pesem Es un drama, ki je pravzaprav naslovna pesem njihove nove telenovele Zadnje leto. Si sprejela to delo, ker je telenovela nekako podobna telenoveli Rebelde? Bo pesem na tvoji novi plošči?
Povabili so me k sodelovanju in bilo mi je v veliko čast sprejeti povabilo.Pesem mi je zelo všeč, zgodba je o mladih z veliko moči in skrivnosti. Razlikuje se od tega, kar sem do sedaj posnela. Ne vem, če bo pesem na moji novi plošči, morda jo bom dodala kot bonus track.

Prav tako boš posnela 'reality show' z MTV-jem?
Obstaja ta možnost, trenutno se je načrtovanje le tega malce ustavilo, morda ga bomo posneli prihodnje leto.

Kakšni so tvoji zaključki glede na tvojo solo kariero od razhoda skupine RBD do danes?
Brez dvoma ta kariera zahteva veliko potrpežljivosti, vztrajnosti in doslednosti. Veliko težje je biti sam, pa tudi veliko bol zadovoljujoče, ko stvari gredo tako, kot si jih načrtoval in vidiš nasmeške na obrazih ljudi in slišiš, ko pojejo tvoje pesmi.

Dulce Maria je posnela številne telenovele in filme, sodelovala je z številnimi znanimi glasbeniki, kot so na primer Akon, Chino & Nacho in Tiziano Fierro, osvojila pa je tudi številne mednarodne nagrade. V tem trenutku je zasedena s pripravami na novo ploščo, katere imena še trenutno nima.