nedelja, 19. avgust 2012

Dulce osredotočena na petje

17.8.2012, Expresiones
Večina njenih oboževalcev se je spomni kot dolgolaso rdečelasko Roberto iz telenovele Rebelde. Toda ta izgled je ostal v preteklosti, skupaj z razpadom skupine RBD. Dulce se je odločila poiskati uspeh na samostojni poti leta 2009. Pevka in igralka, ki ima 26 let, je že tretjič obiskala Ekvador, tokrat bo spremljala portoričana Luisa Fonsija na njegovi turneji po Latinski Ameriki. Z novim izgledom, prijaznostjo in svežino je sprejela našo ekipo, s katero je spergovorila o novih projektih.

To noč boš v teatru Feria de Duran oder delila z Luisom Fonsijem...
Povabili so me preko mojega managerja in seveda smo povabilo sprejeli. Zelo sem vesela, da sem znova v Ekvadorju. Tukaj sem bila že s skupino RBD, toda sedaj je le malce drugače, saj bom koncert pripravila in izpeljala sama. Vse je drugače, bolj osebno.
Kakšni so projekti, ki jih imaš z MTV-jem?
Gre za dva različna projekta. Eden je serija, ki govori o mojem življenju in je v tem trenutku na 'stand by' poziciji. Prejšnji teden je premierno izšel videospot za pesem Es Un Drama, naslovno pesem MTV-jeve telenovele. Zelo mi je všeč, da so zaupali vame in mi dali priložnost posneti to pesem, ki bo zvenela po vsej latinski ameriki.
Kdo je napisal pesem in kje so potekala snemanja videospota?
Pesem je napisala Paty Cantu, snemanja pa so potekala pred tremi meseci v vili na severu glavnega mesta Mehike.
V okviru tega projekta, ki govori o tvojem življenju, kako se bo imenoval, če se bo izpeljal?
Imenoval bi se kar Dulce Maria Show in bi se v veliki večini snemal kot scene za kamerami, kakšno je moje življenje za kamerami. Projekt ni sto procentno potrjen, vendar prav tako ni odpovedan. Odkrito povedano me misel na to dela živčno, saj bi se morala preseliti v Los Angeles, moje življenje pa bi postalo bolj javno, do sedaj pa sem svoje zasebno življenje nekako zadržala zase.
Kdaj lahko pričakujemo novo ploščo?
Moja nova plošča je že v nastajanju, trenutno še ne vem, kako se bo imenovala, saj je pri meni ime zadnja stvar, ki se naredi in objavi (smeh). Imam že kar nekaj pesmi, iščemo pa še producenta, ki jim bo dodal tisti zadnji košček, ki jim še manjka. Besedila govorijo o mojih izkušnjah, so resnične, vendar pa vsebujejo delček sarkazma in humorja... Na splošno bo bolj energičen, vendar ne ravno s pesmimi za diskoteko ali za ples.
Boš pesmi delila s kakšnim drugim izvajalcem?
Trenutno še ne vem, dokler ne bom imela vseh pesmi, še ne morem povedati, če bom posnela kakšen duet za ploščo.
Pred nekaj tedni si imela fotografiranje kot Frida Kahlo. Povej nam o tej izkušnji.
Šlo je za fotografije za mehiško revijo Seis Sentidos (Šest čutov), ki bo izšla septembra. Koncept fotografiranja je bil glede mehiških div. Ko so izvedeli, da je bila Frida Kahlo moja prateta, so mi predlagali fotografiranje v njeno čast. Fotografije vsebujejo malce mode, vendar ohranjajo njeno bistvo.
Skupaj s katerimi mehiškimi divami bo izšla revija?
Samo jaz (smeh).
Kako gre vašemu razmerju z Rodrigom Reyesom?
Vse poteka odlično. Dolgo šasa sem bila samska, extranjera (tujka), nisem bila niti od tukaj, niti od tam. Lepo je imeti zvezo, kar te vzpodbudi da pozabiš na egoizem in ti prinese veliko izzivov. Rodrigo me zelo podpira pri mojem delu, oba pa se učiva imeti rada, čeprav se zavedava, da velikokrat ne bova mogla biti skupaj. V tej etapi moje kariere 'rastem' in kot vsak človek, tudi jaz kdaj pa kdaj potrebujem kakšen objem, tako da sem v tem pogledu zelo srečna.
Se še vedno videvaš z ostalimi člani skupine RBD?
V tem trenutku je zelo težko, saj delim svoj čas med družino, fantom, prijatelji in delom. Toda z Anahi, Christopherjem, Alfonsom, Maite in Christianom smo zelo ljubeči in smo vedno v stiku preko sporočil.

Včeraj je Dulce imela koncert v Coliseo Rumiñahui v Quitu. Danes bo ob 21:00 nastopila v teatru Feria de Duran skupaj z drugimi izvajalci, ki spremljajo Luisa Fonsija.