nedelja, 19. avgust 2012

Chat z Dulce Mario

17.8.2012
V četrtek, 16.8.2012, je imela Dulce močno zapolnjen urnik. Od takrat ko je nazadnje stopila na Ekvadorska tla je minilo že sedem mesecev in mediji so se vsi naenkrat zgrnili nadnjo. Ves dan je imela popolnoma natrpan z intervjuji na radijskih postajah in televiziji, imela je novinarsko konferenco, veliko časa je, tako kot vedno, namenila svojim oboževalcem, pozno popoldan (skoraj opolnoči po našem času) pa je imela tudi Chat v živo, na katerem je poskušala odgovoriti na čim več vprašanj, ki so ji jih postavljali oboževalci.





Sicer je bilo nemogoče, da bi odgovorila na prav vsako zastavljeno vprašanje, saj se je chata udeležilo približno 2.000 ljudi iz vseh koncev sveta. Številni so hoteli pozdrave, ki jih je zvezdnica z veseljem podarjala, omenila pa je tudi našo državo.
Kadarkoli je Dulce Maria v Ekvadorju, je zelo dobro poskrbljeno za promocijo njenega prihoda in ni ga oboževalca, ki ne bi vedel, da se njegova najljubša pevka nahaja v njihovi državi. Tudi tokrat je bilo tako in zaposleni na Ecuavisi so poskrbeli za to, da so tudi oboževalci okoli sveta lahko na nek način stopili v stik z zvezdnico. Dulce je bila nad idejo seveda navdušena in je z veseljem spregovorila o vseh novostih, ki prihajajo v bližnji prihodnosti, o snemanju njene nove plošče, o videospotu in pesmi Es Un Drama, o pesmi Te Sigue Esperando Mi Corazon, ki jo je posnela z mehiškim duom Rio Roma ter številnih drugih stvareh, ki si jih lahko ogledate sami na posnetkih zgoraj.

Seveda je vse najprej povabila na svoja koncerta, 17. avgusta v Guayaquilu ter 18. avgusta v Quitu. Pevka je izdala kar nekaj podrobnosti v zvezi s koncerti: "S svojim koncertom bom pravzaprav otvorila koncerte Luisa Fonsija. Prvič bom v Ekvadorju zapela skoraj vse svoje pesmi in upam, da boste uživali ob poslušanju."
Čeprav je ploščo Extranjera izdala že pred skoraj dvema letoma, se koncerti še kar vrstijo eden za drugim. "Ektranjera ima že kar dolgo 'življenjsko dobo', saj jo promoviramo že skoraj dve leti. Trenutno že pripravljam vse potrebno za naslednjo ploščo. Iščemo producente, veliko sem pisala (besedila) in meni osebno so mi pesmi zelo všeč, tako besedilo kot glasba. Mislim, da vam bodo zelo všeč in se boste lahko poistovetili z njimi," je o načrtih za novo ploščo izdala Dulce.
Čeprav je izredno neučakana in bi, če bi bilo po njeno, vse novičke izdala v trenutku, ko se pričnejo načrtovati, zna biti tudi zelo skrivnostna. Svoje mehiške oboževalce je pustila izredno neučakane. "Dobila sem izredno dobro novico za Mehiko, vendar vam ne morem izdati ničesar, dokler mi tega ne potrdijo," je izdala s skrivnostnim nasmeškom na obrazu.
Seveda je tema nanesla tudi na njen nov videospot za pesem Es Un Drama. "To je pesem, ki je bila posneta ekskluzivno za MTV-jevo telenovelo Zadnje leto. Pesem ni nikakršna podlaga za mojo novo ploščo. Nič še ni odločeno, vendar pa obstaja možnost, da pesem vključimo na ploščo kot bonus track."
"Upam, da vam je bila pesem všeč. Videla sem kar precej komentarjev na to temo in moram priznati, da je večina teh komentarjev pozitivnih. Vsi me sprašujejo, kako se počutim ob tem, ko vi videu nastopam tako čutno. Mislim, da ni tako. Mislim, da stvar izpade tako zaradi ozadja videospota, ker v videospotu vidimo veliko poljubov in malce bolj erotičnih scen," je še zaupala.
Številna so ugibanja o njeni novi plošči. Dulce je sicer izdala kar precej podatkov, vendar pa nič preveč očitnega, kar bi lahko izdalo, kaj točno lahko pričakujemo. "Zelo sem navdušena, saj me poznate in veste da sem precej neučakana, kot si predstavljam, da ste tudi vi, v pričakovanju, da bi slišali kaj novega. Konec koncev je Extranjera poskrbela za veliko presenečenj, skoraj dve leti je že od izida, koncerti pa si še kar naprej sledijo eden za drugim. Pravzaprav so se ravno pojavile priložnosti za še nekaj koncertov za teh nekaj mesecev, ki so še ostali v letu 2012 in krajev, ki jih na samostojni poti še nisem uspela obiskati. Za novo ploščo imam že napisanih kar nekaj pesmi. V teh dveh letih sem se naučila veliko novega, nekako sem bolj zrela v tem pogledu. Spoznala sem številne neverjetne ljudi, s katerimi sodelujem. Najbolj so mi pa všeč besedila. Čeprav govorijo o žalosti ali veselju, imajo nekakšen pridih sarkazma in humorja. Tako jih vidim jaz. CD bo bolj energičen, bolj močan... ne ravno z ritmi za plesat, vendar nekoliko drugačen. To je vse kar vam lahko izdam v tem trenutku. Mislim, da bo plošča izšla v začetku naslednjega leta," je navdušeno pripovedovala Dulce.
Vse oboževalce je pozvala, naj kupijo in poslušajo duet, ki ga je posnela z mehičanoma Rio Roma: "Tudi z njima sem sodelovala pri ustvarjanju moje nove plošče. Verjemite, vredno je poslušati to pesem," je hitro izdala.
Seveda na Chatu ni manjkalo smeha. Dulce ima večno težavo s temi videochati, ki nekako nikoli ne delujejo. Tudi ta ni bil nobena izjema. Najprej naj bi bil chat potekal iz uradne strani Ecuavise, vendar se je nekje zataknilo, povezava se je prekinila in nikakor se niso mogli znova povezati. Kasneje so chat opravili preko twitterja. Vendar pa številni oboževalci niso prezrli tega incidenta s svojimi komentarji, saj so izjavili, da tehnologija in Dulce nekako ne sodita skupaj. Teh komentarjev Dulce seveda ni mogla prezreti. "Smejem se vam, ker se norčujete iz mene in mojih težav z tehnolgijo," je izjavila med smehom.
Številna so tudi ugibanja o ponovni združitvi skupine RBD, ki pa so jo do sedaj vsi njeni člani zanikali. "Ponovna srečanja oziroma združenja skupin se ponavadi zgodijo šele 10 let po razhodu. V našem primeru so od razhoda skupine RBD minila šele 4 leta. Vsi imamo svoje projekte, vsak ima svoje cilje, ki jih hoče doseči in zaenkrat nihče od nas ne razmišlja o ponovni skupni vrnitvi na odre," je razočarala številne oboževalce skupine.
V sredo, 15.8.2012, so se oboževalci skupine RBD iz vsega sveta spomnili tega žalostnega dne pred natanko štirimi leti. Na ta dan, štiri leta nazaj, je v javnost prišlo obvestilo, da se skupina RBD razhaja. Čeprav je minilo že veliko časa, je šesterica še vedno zasidrana globoko v srcih njihovih oboževalcev. "Na twitterju sem zasledila, da so včeraj minila natanko 4 leta od dneva, ko smo v javnost dali obvestilo, da se skupina RBD razhaja. Seveda sem občutila nostalgijo. Ravno zato sem vam zvečer na twitterju pustila naslednje sporočilo: 'Vso dobro traja toliko časa, da postane nepozabno.' Ravno to se je zgodilo z RBD. V naših srcij je skupina pustila velik pečat in na nek način vztrajamo skupaj ravno zaradi tega, nikoli se ne konča. Te spomine imam vedno ob sebi in na nek način ne čutim, da se je končalo. Še vedno čutim, da smo tukaj, vsi skupaj. Tako je zaradi vas," je zadevo komentirala Dulce.
Seveda je bilo v celotnih posnetkih še veliko drugih vprašanj, ki pa so se večinoma nanašali na koncerte. Številni oboževalci iz celotne Evrope se sprašujejo, kdaj bo zvezdnica obiskala njihove države, nakar je zvezdnica odgovorila: "Veliko je krajev, ki sem jih obiskala s skupino RBD in jih na samostojni poti nisem uspela, kot so Slovenija, Srbija, Romunija, Španija... Je pa tudi veliko držav, katerih nismo obiskali niti s skupino, v katerih imam številne oboževalce, ki upajo, da jih nekoč obiščem, kot na primer Hrvaška, Bulgarija, Poljska... Upam, da jih kmalu obiščem."

Pevka in igralka je oboževalcem na chatu namenila kar celo uro. V chatu je bilo še veliko drugih vprašanj, na katera je pevka z veseljem odgovorila, ki so se večinoma nanašala bolj na njeno preteklost, najljubše pesmi, skupine, hrano... Dulce bi bila še kar nekaj časa ostala pred kamero in odgovarjala na vprašanja, vendar pa so jo čakale še številne druge obveznosti, zato se je po dobri uri poslovila in za sabu pustila številne zadovoljne oboževalce z kupom novih informacij.

Vir videoposnetkov @DMForoUnivision