torek, 23. avgust 2016

Vanidades: "Dulce Maria si želi s svojo glasbo osvojiti srca ljudi"

Čeprav jo je veliko ljudi spoznalo v telenoveli Rebelde pred dobrimi 12. leti, ko je bila še najstnica, je že takrat bila stara znanka v medijskem svetu. Sedaj je pevka in igralka spregovorila o novem albumu ter drugih prihajajočih projektih.


Že odkar je bila majhna deklica se je Dulce Maria pojavljala v številnih reklamnih oglasih in televizijskih oddajah, vendar pa je bila daleč od tega, da bi v najstniških letih izginila iz medijskega sveta, kot se to zgodi številnim igralcem, ki so svojo kariero pričeli v otroštvu. Do svojega 16. leta je bila članica dveh glasbenih skupin, pri 18. pa je bila mednarodna zvezda zahvaljujoč uspehu telenovele Rebelde.

Sedaj ima Dulce 30 let in še vedno sledi svojim sanjam. Na televiziji se je pred kratkim prenehala predvajati telenovela Corazon que miente, v kateri je prvič v svoji karieri zaigrala v vlogi zlobnice. Seveda igralka ni počivala, saj je po telenoveli Rebelde posnela že pet filmov. Kmalu bo izdala že svoj tretji solo studijski album, katerega nov single izide septembra. Izdala pa je tudi svojo kolekcijo parfumov s podjetjem Fraiche: Gypsy queen, Love & rock in Candy girl.


Kakšna je razlika med prihajajočim albumom in albumu, ki si jih izdala v preteklosti?
Ta album sem posnela v Los Angelesu in je iz večih razlogov zame zelo poseben: sodelujem z drugimi producenti, kot na prejšnjih albumih, na njem so prisotni sodobni zvoki in je posnet v rock pop žanru, ki mi je najbolj pri srcu. Poleg tega pesmi predstavljajo velik del mene. In ko govorimo o besedilih, sem nekatera napisala sama, spet drugih ne, a v prav vsakem besedilu lahko najdem delček sebe. Zelo so mi všeč zvoki, pesmi pa prinašajo močna sporočila. Sama bi album opisala takole: kar te ne ubije, te naredi močnejšega (smeh). 

Nekatera besedila si napisala sama, kako pa si izbrala preostale pesmi, ki jih bomo slišali na albumu?
Preostale pesmi sem izbrala skupaj s svojo ekipo in založbo. Želela sem, da bi vse melodije izražale mene samo, zato sem ves čas tesno sodelovala z obema producentoma, ki sta pomagala pri ustvarjanju tega albuma. Skupaj smo vsi trije nekaj pesmi ustvarili tudi sami.

V medijskem svetu si prisotna že iz otroštva. Kaj bi počela, če ne bi mogla več igrati ali peti?
V tem svetu sem že od svojega 5. leta. Moje zanimanje so vedno pritegnile stvari, s katerimi se lahko izražam: pisanje, risanje, slikanje ... zato sem si vedno želela študirati marketing ali reklamno oblikovanje. Najverjetneje bi se ukvarjala s tem, če se ne bi bila posvetila svoji karieri.

Kaj te bolj izpopolnjuje, igranje ali glasba?
Igranje je zabavno in zanimivo zaradi načina, kako svoje telo in čustva posodiš liku, ki ga moraš v zgodbi ustvariti iz ničle. V glasbi pa sem jaz, pišem svoje pesmi, v katerih so vključene tudi moje izkušnje, ko stojiš na odru čutiš vso energijo prisotnih. Glasba je moja najboljša spremljevalka in najboljša terapija, to je nekaj, kar me veseli, o čemer sanjam. Vendar pa sta obe dejavnosti del moje kariere, čeprav sem trenutno bolj osredotočena na izid novega albuma in na turnejo, ki se bo z njim pričela.


Ne samo, da si bila del igralske zasedbe telenovele Corazon que mientes in si v polnih pripravah novega albuma, izdala si tudi kolekcijo parfumov. Na kakšen način si bila vključena v to?
Prisotna sem bila na prav vsakem koraku razvoja vonjav (smeh), od izbire imen, stekleničk in barv pa vse tja do samih vonjev parfumov. Tokom razvijanja smo opravili številne preizkuse, med katerimi sem jim povedala kaj mi je všeč in kaj ne. Zaposleni v podjetju Fraiche so mi pomagali izpolniti te sanje.

Pred 12. leti si sodelovala pri telenoveli Rebelde. Kaj je bilo na tej generaciji izvajalcev, da so drug za drugim postajali vzor?
Zame je bil to eden najpomembnejših projektov, ki je moje življenje zaznamoval v osebnem in profesionalnem smislu. Takrat so se mi odprla vrata v številne države, ponudile pa so se mi številne druge nove priložnosti. Vendar pa mislim, da nismo bili ravno vzor, bili smo javne osebe s podobnimi doživetji, kot preostali najstniki. Ker smo pač bili ves čas v soju žarometov, smo morali svoje težave prebroditi na miren in čim bolj prijazen način. Zato še danes svojim oboževalcem želim dati čim bolj pozitivna sporočila.

Kaj si še želiš doseči?
Še vedno imam kar nekaj neizpolnjenih sanj, vendar pa nisem vajena delati načrtov. Vedno si lahko še boljši in to se trudim narediti pri vsakem projektu: želim si biti boljša, kot sem bila včeraj, ljudem želim ponuditi presežke, nekaj kar jih bo spremljalo v njihovih dobrih, pa tudi slabih trenutkih. Želim si, da bi s svojo glasbo in z vsemi drugimi projekti osvojila srca ljudi.

Si mnenja, da se je v zadnjih nekaj letih le izničil stereotip, da smo ženske krhke?
Hvala bogu vse kaže na to, da nam je uspelo izničiti ta stereotip, kolikor je videti dandanes, smo veliko bolj neodvisne, kot smo bile v preteklosti. Priprave, delo in izražanje tvojim mislim odprejo številne teme in vprašanja, a ti obenem ponudijo tudi nove priložnosti. Danes je resnična vrednost žensk bolj poznana in mislim, da smo se naučile varovati in braniti svoje pravice. Pravzaprav prvi singl prihajajočega albuma, No se llorar, poskuša vzpodbujati ženske, no pravzaprav vse ljudi, naj se postavijo zase in naj ne vztrajajo pri stvareh ali osebah, ki jim ne povzročajo drugega kot trpljenje. 

Kaj ti je pri tej etapi v tvojem življenju najbolj všeč?
Pred kratkim sem dopolnila 30 let. Mislim, da so to za žensko najboljša leta, saj že dobro veš, česa si v svojem življenju ne želiš, kar ti zelo pomaga pri delu, obenem pa tudi lažje braniš stvari, ki jih želiš doseči. Hvaležna sem za vse, kar sem do sedaj doživela, hvaležna sem za vse blagoslove in preizkušnje, zaradi katerih sem se razvila v osebo, kakršna sem danes. 

Kaj bi se moralo zgoditi v tvojem življenju, da bi se odločila vse to, kar si dosegla, pustiti za seboj?
Če bi mi moje srce narekovalo, da je čas, da izberem drugo pot.