nedelja, 21. avgust 2016

Dulce Maria nagrado proslavila s še enim prenosom v živo


Dulce Maria je pozno zvečer pripravila še Facebook live. Ima kar nekaj razlogov za praznovanje, saj je poleg uspešnega nastopa na podelitvi nagrad ter prejeti nagradi, dobila še en razlog za praznovanje. Videospot za pesem No se llorar je presegel 4 milijone ogledov, česar se je pevka zelo razveselila.

Dulce je želela z nami deliti vsa svoja doživetja včerajšnjega dne, ki je bil, kot ga je opisala, neverjeten. Seveda se je najprej zahvalila za vso podporo, ki jo je prejela pesem No se llorar, ki je nekaj minut po prejeti nagradi presegla 4 milijone ogledov. "Zelo sem hvaležna za vso podporo, ki mi jo izkazuje založba, moja ekipa, še najbolj hvaležna pa sem vam za vso vašo podporo in ljubezen. Večkrat sem že povedala, da se vaše ljubezni ne da kupiti. Hvala vam za vse glasove, vem, da niste in niste prenehali glasovati," je dejala hvaležna in nasmejana.

"Povsem odkrito povedano te nagrade nisem pričakovala, saj sem bila nominirana z zelo nadarjenimi izvajalci, ki imajo veliko podpore s strani oboževalcev. To sta skupina CD9 ter Mario Bautista. Nisem verjela, da se lahko kosam z njimi, a vi, moji dragi bojevniki, moja osebna vojska, me znate vedno presenetiti. Nimam besed, ki bi opisale kako zelo sem vam hvaležna. Te nagrade sem se zelo razveselila. Upam, da vam je bil všeč tudi moj nastop, oblačila, pri kateih mi je seveda kot vedno pomagal Tony Berber. Zelo sem uživala, ko se mi je na odru pridružil tudi Sebastian Yatra," je opisala dogajanje na podelitvi.

Pevka je izdala tudi sporočilo ene izmed pesmi, ki se nahaja na novem albumu: "Ena pesem na albumu nosi sporočilo, kako pomembno je, da po vsakem padcu znova vstanemo. Tisto kar nas ne ubije, nas naredi močnejše. Še veliko je stvari, ki bi jih rada z vami delila a jih ne smem, zato že komaj čakam, da boste končno lahko slišali celoten album."

Dulce je na podelitev nagrad malce zamudila, zato ni bila prisotna na oranžni preprogi ob prihodu. Izdala je tudi razlog, zakaj je bilo temu tako: "Kot vas velika večina že ve, moji nečakinji živita v Rimu. V Mehiko je družina pripotovala iz enega samega razloga: zaradi krsta najmlajše, ki je stara šele 9 mesecev. Jaz sem bila njena botra. Ta datum sem imela skrbno varovan več mesecev, saj nisem želela, da bi se na ta dan zgodilo karkoli drugega. Bila sem edina botra, ni bilo nikogar drugega. Seveda je najpomembnejša stvar v življenju ljubezen, družina, tisto kar te povezuje s tvojimi najdražjimi. Seveda imam rada svoje delo in kariero in vas, a seveda je zame na prvem mestu vedno družina. Krst je bil zelo lep. V krščanski veri s krstom postaneš božji otrok. Jaz sem sedaj kot botra prevzela vlogo, da nanjo pazim, jo pomagam vzgajati ter jo naučiti kaj je prav in kaj ne."

Pevka je bila navdušena nad odrom v dvorani Auditoria Nacional, posebni efekti med nastopom, oblačila, vse je bilo popolno. Takoj po prejetju nagrade je izvedela, da je videospot za pesem No se llorar presegel 4 milijone ogledov, nad čemer je bila navdušena.

Po podelitvi nagrad se je vrnila domov, k svoji družini, kjer je potekalo praznovanje. Z nasmeškom na ustih je izdala, da so otroci njenih bratrancev in sestričn pripravile majhen koncert, med katerim so prepevale pesem No se llorar.

Priznala je da v noči iz petka na soboto skoraj ni spala, saj je ob 3. uri zjutraj še twittala, ob 6. pa je morala vstati, oditi na krst, nato je sledila celotna zadeva s podelitvijo nagrad. Priznala je, da na praznovanje s prijatelji sploh pomislila ni, saj je preveč utrujena.