torek, 2. avgust 2016

En tu zona: "En dan z Dulce Mario"


Včeraj je izšla avgustovska številka mehiške digitalne revije En tu zona, katere naslovnico krasi Dulce Maria. Dulce je za revijo opravila fotografiranje, kaj pa je povedala v kratkem intervjuju, si lahko preberete v nadaljevanju.


Kakšna je Dulce Maria v svojem vsakdanu?
"Sem enaka, kot sedaj. Precej mirna in predana svojemu delu. Svoj čas rada preživljam z družino in ljudmi, ki jih imam rada. Sem zelo odločna in vztrajna, a obenem tudi precej obupana."

Kako se je pričela tvoja kariera in kdaj si doživela tisti ključni, nepozabni trenutek v svoji karieri?
"Moja kariera se je pričela z reklamnimi oglasi, ki sem jih pričela snemati, ko sem imela 5 let. Brez dvoma je moje življenje zaznamovala telenovela Rebelde. Takrat se je vse začelo. Prav tako je bil ključnega pomena prvi album, ki sem ga posnela, saj mi je to pomagalo pri eni najbolj težkih etap v mojem življenju."


Kateri je tvoj najlepši spomin na skupino RBD?
"Koncerti, še posebej tisti, ki so potekali na stadionih. Tisti v Braziliji, na stadionu Maracana je bil nepozaben."

Kakšna je Dulce Maria po razhodu skupine RBD?
"Od takrat sem se v veliki večini osredotočila na glasbo. S prvim albumom, Extranjera, sem prejela platinasto ploščo za najbolje prodajan album v Braziliji. Bila sem edina Mehičanka in latino izvajalka, ki ji je to uspelo, na kar sem zelo ponosna. Nato sem posnela album Sin fronteras, moj drugi solo album. Z obema ploščama sem obiskala države, kot so Argentina, Ekvador, Čile, Kolumbija, Venezuela, Španija, Slovenija, Poljska, Portugalska, ZDA, Gvatemalo, Panamo, itd. Obenem sem posnela tudi nekaj filmov, kot sta Alguien ha visto a Lupita? ter Quiero ser fiel, sodelovala sem v gledališču z muzikalom Rock of ages, posnela pa sem tudi telenovelo Corazon que miente, kjer sem prvič nastopila v vlogi zlobnice. Sedaj sem osredotočena na nov album ter promocijo pesmi No se llorar."


V čem najbolj uživaš?
"Obožujem glasbo, naravo, rada berem pišem, svoj čas rada preživljam z družino in ljudmi, ki jih imam rada."

Kako ti gre v ljubezni?
"Trenutno sem osredotočena na svoje delo, na moj nov album, pripravo nove turneje, zato nimam časa za ljubezen (smeh). Vendar pa za vsako stvar obstaja pravi trenutek in ko bo pravi trenutek prišel, bom tudi to delila z vami."

Kaj lahko od tebe pričakujemo v letu 2016?
"Ta album je moj najljubši! Ob sebi imam novo ekipo, delam s producenti, katere občudujem. Album prinaša močno sporočilo ter drugačne ritme. Žanr je še vedno rock-pop, ki mi je najbolj všeč. Izšel bo konec leta, takrat bom pričela tudi s turnejo."


Kaj lahko poleg glasbe še pričakujemo?
"Ne vem. Zelo nerada načrtujem, raje se posvečam vsakemu dnevu sproti in se osredotočam na vsakodnevne obveznosti. Zame je to najbolj pomembno v tem trenutku."

Opiši nam izkušnjo, ki jo je zate predstavljala knjiga Dulce amargo.
"Gre za zbrane zapise, ki sem jih napisala v najstniških letih. Knjiga je posvečena mojim oboževalcem, ki se soočajo s podobnimi težavami. Prvič je knjiga izšla v letu 2008, leta 2014 pa sem se jo odločila izdati še enkrat. Gre za zelo osebne zapise, s katerimi želim ljudem pokazati tudi svojo človeško plat, ki je več kdo ne vidi. S knjigo želim poudariti, kako pomembno je, da se ne pretvarjamo, da branimo svoje sanje in da je potrebno vstati, ne glede na to, kolikokrat pademo."


Te bomo lahko videli tudi v kinematografih?
"Da! V načrtu imam en filmski projekt, ki ga bom morda posnela v letošnjem letu. Več bom lahko povedala, ko bom pričela s snemanji."

Vsi poznamo tvojo kariero, kaj pa tvoja želja po nudenju pomoči drugim?
"Imam majhno fundacijo, ki se imenuje Dulce amanecer. Skupaj z oboževalci pripravljamo zbiranje denarja in dražbe, zbran denar pa darujemo organizacijam, ki ga najbolj potrebujejo."


Pet stvari, ki jih o tebi ve zelo malo ljudi.
"Grizem si nohte. Na šoli Fermatta sem en semester študirala glasbo. Zelo nerada zgodaj vstajam. Frida Kahlo je bila zmrzla sestrična moje babice. Sem zelo družinska oseba."