ponedeljek, 22. junij 2015

Dulce Maria se bo osredotočila na novo ploščo, vendar ne izključuje telenovel


Ta konec tedna je v pristanišču Cancuna potekal festival Cosmo Bikini Bash, dogodek, katerega je vodila igralka Altair Jarabo, udeležilo pa se ga je več zvezdniških imen. Med njimi je bila tudi pevka in igralka Dulce Maria, ki se je dogodka udeležila malce spremenjena, priljubljena rdečelaska se je prelevila v rjavolasko.

Za oddajo Todo para la mujer je nekdanja članica skupine RBD pokazala svoje veselje ob dejstvu, da ravno ona krasi naslovnico junijske številke revije Cosmopolitan, ki je bila v okviru tega dogodka predstavljena vsem prisotnim. Pevka je spregovorila tudi o pripravah na svojo novo ploščo ter morebitni vrnitvi k telenovelam. 

"Zelo sem vesela, da sem prišla, seveda me veseli tudi, da je bila danes predstavljena tudi moja naslovnica revije Cosmopolitan tukaj, v Cancunu, obenem pa sem se odločila priložnost izkoristiti tudi, da javnosti pokažem svoj nov izgled. Zelo sem vesela, da so me povabili. Zame sprememba pričeske pomeni tudi spremembo, ki se dogaja v meni, obenem pa menim, da je bilo to potrebno proslaviti in kako bi se to naredilo bolje, kot z naslovnico v tako pomembni reviji, kot je Cosmopolitan," je pojasnila.

Ko je tema nanesla na njen novi album, je dejala, da je naslov Sin fronteras (Brez meja) ravno pravšnji, saj je pesmi snemala v različnih državah, s turnejo pa je obiskala države, kot so Čile, Argentina, Malaga, Brazilija, kmalu pa bo odpotovala še v Madrid.

Dulce Maria ne izključuje možnosti sodelovanja v telenovelah, vendar pa je glede tega dejala: "Pri vlogi v telenoveli, se moraš temu popolnoma posvetiti za kakšnih devet mesecev ali več, sama pa si zelo rada vzamem kakšen trenutek zase ter se skušam osredotočiti na ustvarjalni proces, kot ga bom na primer potrebovala pri ustvarjanju nove plošče, kateri se želim v tem trenutku popolnoma posvetiti."

Ana Victoria Tache je pojasnila, da so Dulce Mario izbrali, saj so si želeli nekoga, ki bi se v celoti poistovetil s pojmom "Cosmo Dekle" in bi obenem pokazala svoj resničen jaz. Zato niso oklevali, pevko so poklicali in ji pomagali pri njeni preobrazbi.