petek, 26. junij 2015

Dulce Maria hoče biti dober vzgled svojim oboževalcem


Namesto občutka krize, ker bo decembra letos dopolnila 30 let, je Dulce Maria bolj osredotočena na to, da bi vsem dokazala, kako je s svojimi obveznostmi prispevala svoj košček, ki bo pripomogel k izboljšanju njihovega okolja. 

"Nikoli nisem bila ena izmed tistih oseb, katere močno skrbi njihova starost, veliko bolj sem obremenjena z dejstvom, kaj vse se je v teh letih dogajalo, kaj sem počela, za kaj sem se borila. Mi sami smo tisti, ki življenju določimo leta. Vedno sem hvaležna in cenim vsako leto, sekundo in minuto, ki jo lahko preživim na tem svetu, početi moramo dobre stvari, ki so nam pomembne, zase in za druge," je dejala pevka.

Trudi se delati dobre, pozitivne stvari

Ker dela že od svojega petega leta, se je kaj hitro naučila, da so slava in uspeh minljivi, zato svoj vpliv in znanje poskuša uporabiti tako, da imajo od tega korist tudi drugi ljudje, ne samo ona. Ravno zaradi tega skrbno uporablja svoje vire kot javna osebnost ter poskuša podpreti čim več različnih organizacij, ki ljudem nudijo pomoč, obenem pa poskuša biti čim boljši vzor svojim oboževalcem.

"Ljudem, ki me poslušajo, sem se vedno trudila dati pozitivna sporočila, še posebej mladim. Na tej točki v svojem življenju, ko sem izdala novo ploščo, se srečala s številnimi spremembami, obiskala toliko držav, spoznala toliko ljudi in zgodb ... ob vsem tem ugotoviš, v kakšnem svetu živimo. Kar želim storiti je uporabiti svoj vpliv in naklonjenost ljudi ter posejati majhno seme. V današnjem svetu nam ne preostane drugega, kot poskušati narediti čim več dobrih stvari, vendar pa mora to odločitev sprejeti vsak posameznik sam," je dodala.

Dokaz za to je njena knjiga Dulce Amargo ter ustanovitev njene fundacije Dulce Amanecer, sedaj pa vse to želi prenesti še v svojo glasbo. "Iščem besedila z več vsebine, nekatera bom napisala sama, spet druga pa bom sprejela od ljudi, ki so mi do sedaj predlagali nekaj neverjetnih idej. Delam na tem, vendar pa je še prehitro, da bi o vsem skupaj izdala več podrobnosti."

Vir: La Prensa