nedelja, 7. maj 2017

Želi si ustvariti družino


Morda se vam ne zdi, da je že minilo toliko časa, a od razhoda skupine RBD je minilo že več kot 10 let. Življenje Dulce Marie se je obrnilo na glavo, ko si je zahvaljujoč telenoveli Rebelde ter glasbeni skupini pridobila pravo legijo oboževalcev po vsem svetu. V Braziliji pa je strast njenih oboževalcev večja, kot kjerkoli drugje.

"Moji oboževalci so čudoviti. Brazilski oboževalci so zelo impulzivni, a ljubeznivi. Ni pomembno koliko časa mine, to se nikoli ne spremeni. Vedno, ko vas obiščem, mi izkažejo vso ljubezen, ki jo premorejo. Skrb za odnose je podobna skrbi za rastline, potrebujejo čas in predanost. Od razhoda skupine RBD pa do današnjega dne sem Brazilijo obiskala približno osemkrat. Ves čas smo v stiku preko družbenih omrežij, z njimi poskušam deliti svoja doživetja in zaradi tega mi še naprej izkazujejo svojo podporo. Če se k vam ne bi vrnila naslednjih 10 let, bi se ta ljubezen in podpora res precej omilili, a sem prepričana, da nikoli ne bi popolnoma izginili," je dejala zvezdnica ekskluzivno za revijo Contigo.

Domač proizvod

Dulce je v Braziliji na začetku aprila preživela skoraj teden in pol. Obiskala nas je zaradi promocije svojega novega albuma DM ter seveda turneje, katera se je pričela na koncertu v Mehiki. Ritem dela v času njenega bivanja tukaj je bil hiter in zapolnjen do zadnje minute. Poleg koncertov v Riu, Sao Paulu, Curitibi in Porto Alegru, je bila pevka in igralka tudi gostja v oddajah Altas horas, The noite con Danilo Gentili ter Luciana by night. Nenehno gibanje, delo in stres so vplivali tudi na pevkino zdravje. Zbolela je za gripo, zaradi česar je morala nekatere dogovorjene obveznosti tudi odpovedati, a na srečo se bolezen ni še bolj razvila. Zvezdnica pa je navdušena ljubiteljica lokalnih dobrot. "Obožujem sirov kruh, guarano, acai, čokolade ter druge specialitete," je priznala. 

Ko beseda nanese na glasbo, Dulce jasno pokaže, da ji brazilski izvajalci niso tuji. "Zelo rada poslušam pesmi Luan Santane in Anitte. Poznam pa tudi druge izvajalce, katerih glasba mi je zelo všeč," je dodala.


Pop album

Nov album Dulce Marie, ki nosi naslov DM, je izšel dobra tri leta po svojem predhodniku, Sin fronteras. Na njenem novem izdelku je jasno vidna zrelost pevke, kateri na prejšnjih albumih nismo bili priča. "Producenti zadnjega albuma so za ta album opravili izvrstno delo. Z njimi sem tokrat sodelovala prvič, gre za novejše različice melodij, v katere so vključeni številni različni inštrumenti. Besedila so zelo dobra, vsako besedilo poslušalcem predaja sporočila o osebni moči in neodvisnosti. Na albumu je v veliki večini prisoten pop in ne vsebuje mešanice več različnih žanrov," opisuje pevka.

Na preteklost se ozira brez strahu

Seveda se ne moremo upreti zgodbi o skupini RBD. Skupina je delovala od leta 2004, razšli pa so se leta 2008. V tem času so prodali več kot 20 milijonov albumov po vsem svetu, s svojimi izdelki so zasedli najvišja mesta svetovnih lestvic, razprodali pa so največje svetovne stadione, kot so brazilski stadion Maracana ter Madison Square Garden v New Yorku. "Skupina RBD je bila zelo pomemben del moje kariere, zato ni prav nič čudno, da se ljudje radi spominjajo tistih časov," je dejala pevka. 

V otroštvu je imela zvezdnica vsakodnevno rutino, kateri je sledila brez ugovarjanj. "Zame je bilo povsem normalno, da sem zjutraj odšla v šolo, po zaključenem pouku pa v studie na snemanja. Šele kasneje sem ugotovila, da sem zaradi svojega življenjskega stila zamudila nekatere stvari, kot so na primer tradicionalne šolske stvari, počitnice, zabave ... Že v zgodnjem otroštvu je bilo moje življenje zapolnjeno s številnimi obveznostmi," pripoveduje.

Kljub temu pa Dulce ne obžaluje ničesar in je prepričana, da je ravno zaradi teh izkušenj danes tako neodvisna. "Povrhu vsega pa imam vso to naklonjenost svojih oboževalcev. Oni mi pripovedujejo svoje zgodbe in doživetja. Niti predstavljati si ne morete, kako lepo je slišati, ko ti povedo, da si ti, skupaj s tvojo glasbo del njihovih življenj," pripoveduje z navdušenjem.


Kljub vsej naklonjenosti in lepim spominom, ki jih goji do skupine, pa je zvezdnica zanikala kakršnokoli možnost vrnitve skupine na glasbene odre. "Ta vprašanja o vrnitvi skupine so precej neprijetna, saj smo že večkrat povedali, da se to ne bo zgodilo, vsaj ne v bližnji prihodnosti," je poudarila.

Sanje o družini

V zasebnem življenju pevke se počasi vse postavlja na svoje mesto, a kot pravi sama, v prihodnost gre korak za korakom, brez naglice. Kljub temu pa sanja in razmišlja o tem, da bi si ustvarila družino. "Že od malih nog sanjam o tem, da se bom nekoč poročila ter si ustvarila družino. Vendar pa se to še ne bo zgodilo tako hitro. To so moje sanje za prihodnost. Trenutno sem v eni najboljših etap svoje kariere in sem hvaležna za vse, kar trenutno doživljam," je zaključila zvezdnica.

Ta spletna stran deluje s pomočjo sponzorjev in oglasov. Pomagajte nam stran ohraniti aktivno s preprostim klikom na oglase. Hvala vsem za pomoč!

Este sitio web funciona con la ayuda de los patrocinadores y publicidad. Ayúdanos a mantener el sitio activo con un simple clic en los anuncios. ¡Gracias a todos por su ayuda!