četrtek, 25. maj 2017

Želi se vrniti v Srbijo


Mehiška pevka in igralka Dulce Maria je v začetku marca izdala svoj tretji studijski album, novinarji iz srbske revije HEJ! pa so se imeli priložnost pogovoriti z zvezdnico, ki jim je razkrila veliko več, kot samo podrobnosti o albumu.

Album DM je vaš najljubši, med oboževalci pa najbolj priljubljen od vseh treh, ki ste jih do današnjega dne izdali. Nam lahko poveste zakaj?
Producenti in celotna ekipa, s katero sem delala, so mi pomagali ustvariti boljši zvok, znali so najti tisto mejo med pop in rock zvrstjo, katero sem iskala. Ravno zaradi tega mi je ta album najljubši.

Kakšni so odzivi ljudi na nov album?
Vsem so zelo všeč besedila, saj so globoka, močna in govorijo o izkušnjah, ki jih lahko doživi vsakdo izmed nas. Poleg tega sem bila tudi sama del procesa ustvarjanja albuma in pisanja pesmi, zato upam, da mi je uspelo prenesti tista pristna sporočila, ki sem jih želela s svojo glasbo predati ljudem.

Na žalost, vam lahko od tega intervjuja ponudimo prevedeni samo ti dve vprašanji, saj jih več na njihovi spletni strani niso objavili.

Ta spletna stran deluje s pomočjo sponzorjev in oglasov. Pomagajte nam stran ohraniti aktivno s preprostim klikom na oglase. Hvala vsem za pomoč!

Este sitio web funciona con la ayuda de los patrocinadores y publicidad. Ayúdanos a mantener el sitio activo con un simple clic en los anuncios. ¡Gracias a todos por su ayuda!

Vir: HEJ!