četrtek, 25. maj 2017

Intervju za RMS Canal


V ponedeljek, 15. maja, se je Dulce Maria obiskala studiu programa RMS Canal, kjer je v sklopu promocije albuma DM, turneje in singla Rompecorazones, opravila intervju s televizijsko voditeljico Sandro Corcuera.

Pevka je med intervjujem spregovorila o nastajanju pesmi Rompecorazones ter videospotu zanjo, ki je bil posnet 24. marca, na koncertu v dvorani Teatro Metropólitan. Izdala je, da so bile njene največje sanje obeležiti vsaj delček tistega, kar je doživela na tem koncertu. 

Poleg tega se je nekaj vprašanj navezovalo na eno najbolj pomembnih pesmi na novem albumu, ki nosi naslov Cicatrices. "Prva pesem, ki sem jo napisala za ta album, je bila pesem Cicatrices. V tistem času, sem imela tudi sama nekaj ran, ki so se celile in kot je značilno za vsako rano, so se tudi moje zacelile, a so za seboj pustile brazgotino, ki je lahko vidna ali pa tudi ne. Za vsako rano in trpljenjem ostanejo brazgotine, ki pa sčasoma prenehajo boleti. In ravno v takšni situaciji sem se znašla tudi jaz. O tem govori pesem. Vsi imamo svoje brazgotine, ki nas spominjajo na naša pretekla doživetja in razočaranja. Zaradi vseh teh brazgotin smo se razvili v osebe, kakršne smo danes, zaradi teh brazgotin smo tudi močnejši. Ni pomembno kolikokrat padeš, pomembno je, da vedno znova vstaneš in poskusiš znova. Celoten album prinaša takšna in podobna sporočila," je dejala.


Sandro Corcuera pa je zanimalo tudi ali album odraža samo njena čustva in občutke, ki jih pevka nosi v sebi v času snemanj, ali pa je album nastal tudi s pomočjo drugih zgodb. "Vse pesmi, ki jih izberem za svoje albume, odražajo moja čustva občutke in doživetja, vendar pa ni nujno, da to doživljam v času snemanja albuma. Včasih pesmi govorijo o doživetjih iz preteklosti. S pripravami tega albuma sem pričela pred dobrima dvema letoma in v času do izida le tega so se številne stvari v mojem življenju spremenile. Spomnim se, da so mi v določenem trenutku poslali pesem, ki je govorila o veseli, električni ljubezni in podobnih stvareh. V tistem času mi nekako ni bilo do smeha in veselja, zato sem pesem zavrnila in je nisem želela posneti. Edino ljubezensko pesem, katero sem želela vključiti na album, nosi naslov Presentimiento. Ta pesem govori o dveh osebah, ki sta sprva prijatelja, kasneje pa se lahko med njima splete tudi kaj več, kot samo prijateljstvo," je izdala.

Celoten intervju si lahko ogledate na spodnji povezavi:



Ta spletna stran deluje s pomočjo sponzorjev in oglasov. Pomagajte nam stran ohraniti aktivno s preprostim klikom na oglase. Hvala vsem za pomoč!

Este sitio web funciona con la ayuda de los patrocinadores y publicidad. Ayúdanos a mantener el sitio activo con un simple clic en los anuncios. ¡Gracias a todos por su ayuda!

Vir: RMS CANAL