petek, 11. november 2016

Dulce Maria z nocojšnjim Facebook live zadeve postavila na svoje mesto


Dulce Maria se je naveličala poslušanja številnih govoric, ki so v zadnjem času o njej in njeni družini krožile v medijih. Priznati je potrebno, da je bila zelo potrpežljiva, a končno ji je prekipelo, zato je pripravila Facebook live, v katerem je razjasnila številne, tako pričakovane kot tudi nepričakovane zadeve.


"Zelo nerada svoj čas posvečam negativnim stvarem, a zadeve so prišle do točke, ko je pomembno, da nisem več tiho. Pomembno je, da razjasnimo nekatere stvari, ki sem jih že krepko naveličana," tako je pevka in igralka pričela, preden je točko za točko razjasnila govorice, o katerih so si mediji izmišljevali svoje lastne zgodbe. 

"V revijah in oddajah je bilo v zadnjem času objavljenih en kup stvari, ki so navadne izmišljotine. Dandanes nas na žalost ljudje v veliki večini primerjajo z izdelki, o katerih govorijo in sodijo, ne da bi poznali, kaj vse se skriva za vsako situacijo, za vsakim delom. Povsem razumem ljudi, kot je Justin Bieber, ki so zelo slavne, povsod jim sledijo, jih nadlegujejo, si o njih izmišljujejo zgodbe ... skoraj nemogoče je živeti na takšen način. Nato pa se sprašujejo, zakaj se tolikšen del slavnih zateče k drogam, pade v depresijo ali pa rešitev poiščejo celo v samomoru. Samo tako se lahko soočijo s tolikšnimi kritikami, sovraštvom, negativnostjo. Seveda se tudi sama zaradi takšnih in podobnih stvari vprašam ali je sploh vredno moje življenje nadaljevati v tej karieri. A po drugi strani mi to daje tudi novih moči, da nadaljujem svojo pot ter vam poskušam dati le najboljše," je izdala.

"Govorice si izmislijo ljudje, ki te želijo prizadeti, ali ti želijo škodovati. Ta revija, o kateri govorim, si je izmislila, da sem se poročila z fantom, s katerim sva razmerje prekinila že pred dobrima dvema letoma. Prva laž.  Druga laž je bila, da živim z njim, čez nekaj dni pa sem po njihovem mnenju živela že z nekim drugim moškim, ker jim je to pač všeč in s takšnimi izmišljotinami pač prodajo več revij. Živim sama! In nočem se hvaliti, niti dajati pojasnil, a sem se preselila v drugo stanovanje, ki je moje! Hvala. Ne živim z nobenim moškim, niti z žensko, z nikomer. To stanovanje je moje, a ker je novo, zato na mojih prenosih v živo vidite povsem nove in drugačne stvari, ki jih v prejšnjem stanovanju ni bilo. Kot tretje nimam nobenih težav s svojo družino, ravno nasprotno. Z mamo se razumeva bolje kot kadarkoli prej. Z vso družino se zelo dobro razumem, hvaležna dem, da jih imam ob sebi. Počnem, kar počnemo vsi na tem svetu, iščem svojo srečo," je dejala z malce jeze.

"Ljudje so zelo nedirektni s svojimi vprašanji. Ko me sprašujejo o govoricah, me nikoli direktno ne vprašajo tistega, kar jih zanima, zato se tudi sama ne spuščam v podrobnosti. S Pacom (producentom Franciscom Alvarezom) sva se spoznala nekje marca, aprila letos, ko sem snemala videospot za pesem No se llorar. Je neverjeten moški, deloven, ki ima za sabo že približno 20 let kariere. Sodeloval je s številnimi znanimi glasbeniki, kot so Lous Miguel, Paty Cantu, Ana Seradilla, Jimena Navarete, Chayane ... Povedati želim, da je zelo, zelo deloven. Občudujem in spoštujem ga. Ostal je preprost pošten človek, kar je v takšnem okolju zelo težko ohraniti. Takrat sva se začela spoznavati. Je moj prijatelj. Veliko časa je živel ločeno od svoje partnerice in ko sva se midva pričela spoznavati, je bil že ločen. O vseh stvareh, ki ste me jih v tem času spraševali, sem vam odgovarjala po resnici. Živim sama, nisem se na skrivaj poročila. Povem vam lahko, da sem srečna. Seveda se razjezim, ko berem takšne nesmisle. Zelo težko se v tem trenutku osredotočam na svoje zasebno življenje, ko pa imam pred seboj toliko dela. Edino, za kar prosim je, da me spoštujete in prenehate soditi o mojih dejanjih. To je vse, kar vam lahko o tej temi povem, preostalo je moje, spada k mojemu zasebnemu življenju, ki ga ne rabim razkrivati pred celim svetom. To vam pojasnjujem, ker sem naveličana toliko govoric in izmišljotin," je dejala.

Pevka se je ob tem dotaknila tudi teme o Christopherju Uckermannu, s katerim sta se pred kratkim soočala z oboževalkami, ki so se zaradi telenovele Rebelde malce preveč navdušile in med njima videle iskrice ljubezni, ki nikoli niso obstajale. "Velikokrat ljudje na plan spravijo stvari, ki so daleč od resnice. Ljudje si bodo vedno izmišljevali laži. Meni pravijo, da ne znam sprejeti določenih stvari, a tudi oni ne znajo sprejeti resnice. Na primer s Christopherjem Uckermannom nikoli nisva bila par. Bila sva zelo dobra prijatelja in bila sva par v sklopu telenovele. Je pa en kup oboževalcev, ki mene zmerjajo z lažnivko, ker ne želim sprejeti resnice. Sama mu želim veliko uspeha in upam, da najde svojo srečo. A v zahvalo tem oboževalcem, ki ne znajo ločiti resnice od fikcije, s Christopherjem skorajda nimava več stika, saj se je s takšnimi zadevami zelo težko spoprijemati. Ljudje ki naj bi bili najini oboževalci in naj bi naju imeli radi so pravzaprav poskrbeli za to, da so se najine poti ločile, najino prijateljstvo pa se je zaradi takšnih in drugačnih komentarjev skrhalo," je še dodala.

Dulce je povedala še nekaj drugih stvari, ki na nek način niso bile tako zelo pomembne, glede na to, kakšen je bil razlog tega prenosa, zato jih nismo prevajali. Celoten video prenosa si lahko ogledate na spodnji povezavi.