torek, 8. november 2016

Dulce Maria v intervjuju za revijo Capricho


Konec oktobra je Dulce Maria izdala drugi uradni single svojega tretjega samostojnega albuma, ki bo izšel marca 2017. Volvamos je pesem, ki jo je posnela v duetu s pevcem Joeyjem Montano, s katero je na plan prišla tudi bolj drzna plat Dulce Marie.

V intervjuju za spletni portal Capricho je Dulce spregovorila o pesmi, videospotu, pripravah na nov album ter koncertih, ki jih ima načrtovane za Brazilijo. 

Najprej pesem No se llorar, sedaj pa Volvamos, ki vsebuje bolj plesne ritme. Povej nam kaj o tej novi pesmi?
Vesela sem, da sta pesem in videospot zasedla 1. mesto na iTunes tukaj, v Braziliji. Te njihove podpore sem zelo vesela. Album je posnet v pop-rock žanru, ta pesem pa je bolj urbana, s plesnimi ritmi, kot ste že omenili. Svojim oboževalcem sem želela dati nekaj novega, nekaj bolj drznega in seksi. Zelo sem vesela, da so pesem tako zelo lepo sprejeli.



Razmišljaš o tem, da bi morda še naprej vztrajala v urbanih pesmih?
Sama imam raje pop-rock žanr, zato je tudi celoten album posnet v tem smislu. Album bo izšel marca, aprila pa s turnejo prihajam k vam. Volvamos je trenutno edina pesem, ki je posneta v tem žanru.

Torej lahko na albumu pričakujemo več pesmi, ki so podobne pesmi No se llorar?
Bolj ali manj ... morda malce drugačne. 

Kako je prišlo do te priložnosti sodelovanja z Joeyjem Montano.
Oba delava pod isto založbo. Z mojo ekipo smo želeli narediti nekaj drugačnega, nekaj, kar je trenutno moderno. Povabili smo ga k sodelovanju, kar je takoj sprejel. Nad sodelovanjem je bil navdušen. nato sva pričela z delom. Posnela sva pesem, kasneje še videospot. Rečem lahko, da so se med nama spletle prijateljske vezi.




Tudi videospot je drugačen. V njem si videti precej zapeljiva. Kako je prišlo do te tematike?
Za ta videospot sem velik del idej prispevala jaz, saj so me oboževalci prosili naj naredim nekaj drugačnega. Zato sem si želela posneti drugačen videospot, bolj zapeljiv, z več ljudmi, bolj zabaven ... In očitno jim je bil videospot zelo všeč (smeh).

Je videospot všeč tudi tebi?
Da, zelo mi je všeč. Tudi na snemanjih sem zelo uživala. Morda sem malce trpela med prizori, ko smo snemali z umetnim dežjem. A končni rezultat je bil vreden tveganja. 

Že veš kateri dan točno bo izšel album?
Ne, vemo le to, da izide marca, točnega datuma pa še nimamo. Smo pa v sklopu promocije izdali še eno pesem z naslovom Al otro lado de la lluvia, ki pa še ni izšla na digitalnih platformah. Besedilo sem napisala jaz, kolikor vem pa bi morala na digitalnih platformah iziti v naslednjih tednih.



Lahko izdaš kakšno informacijo o tej pesmi?
Ta pesem je del novega albuma, a ni nov single. Je pesem, ki sem jo napisala sama in je del promocije podjetja Pepsi tukaj, v Mehiki. Je nostalgična pesem, malce drugačna od preostalih pesmi, ki sem jih napisala. Ravno zaradi tega mi je zelo všeč.

Drugačna na kakšen način?
Govori o nostalgiji. V pesmih pogosto govorimo o trpljenju, ki nam ga je povzročila druga oseba (smeh) ali o osebi, katero zelo pogrešamo. Ta pesem pa govori o tem, da smo včasih za določene situacije v naših življenjih krivi sami. In kako nam je čez nekaj časa žal. Rekli bi lahko, da pesem govori o stvareh, ki jih začnemo ceniti šele takrat, ko jih izgubimo.

Ti je takšna situacija znana?
Seveda, konec koncev sem jaz napisala besedilo (smeh). Sama pesem je napisana po situaciji, ko te nekdo ljubi, ti pa tej osebi ljubezni takrat ne moreš vračati.

Kako potekajo priprave na tvoje koncerte v Braziliji?
Priprave so v polnem teku. Koncert bo drugačen, pripravljamo presenečenja in upam, da bodo vsi uživali skupaj z mano. Predstavili bomo nove pesmi, s sabo bom imela plesalce, čim bolj pa bom poskušala izkoristiti tudi čas s svojimi oboževalci.

Vir: Capricho