četrtek, 17. november 2016

Dulce Maria je registrirala precej besedil, le katera bomo slišali na novem albumu?


Dulce Maria ima na svoje ime registrirano kar precejšnje število pesmi, a vprašanje je, koliko od teh pesmi bomo kdaj slišali in koliko jih ne bomo slišali nikoli.

Dulce Maria je zadnjih nekaj let pridno pisala pesmi. Veliko jih je registrirala, zato so naslovi tudi javno dostopni. Številne med njimi smo že slišali, kot so 24/7, Al otro lado de la lluvia, Cupido criminal, Dejame ser, Dejarte de amar, Dicen, Donde sale el sol, Cementerio de los corazones rotos, Esta vez, Inevitable, Lagrimas perdidas, Llevame, Luna, Mas tuya que mia, O lo haces tu o lo hago yo, Quien seras, Quiero mi vida, Quiero poder, Reloj de arena, Shots de amor, Si tu supieras, Te daria todo, Wake up beside me ter Yo si queria. Kar veliko jih je kajne? 

No na drugi strani pa obstaja precejšnje število naslovov, ki jih je pevka registrirala, a jih še nismo slišali: Abrazame, Amigos con derechos, Bandera blanca, Campo de atraccion, Dulce venganza, Levantando el vuelo, Llevate, Lo que ves no es lo que soy, Me veras, Mi voz, Ni cenizas ni dolor, No es casualidad, Parte de mi, Perdon si me rendi, Prohibido, Resignacion, Rompecorazones, Salte de control ter Solo existe el dolor. Si upate ugibati, kateri od teh naslovov so se uvrstili na nov album, ki bo izšel v prihodnjem letu?