torek, 8. november 2016

Dulce Maria o novem albumu in dokumentarcu, ki bo izšel na programu Animal Planet


Dulce Maria se je za BoBo Production pogovarjala s svojim dobrim prijateljem Alejandrom Guzmanom, kateremu je zaupala podrobnosti o novem albumu ter dokumentarcu o psih, kjer bo sodelovala.

"Rečem lahko, da je med vsemi, ki sem jih izdala v samostojni glasbeni karieri, ta album moj najljubši. Rekla bi, da je ta album bolj dosleden. Če se spomnimo, je bilo na albumu Sin fronteras moč najti številne stvari, vključenih je bilo en kup držav, producentov, nekaj duetov ... Ta album je bolj, kako naj se izrazim, bolj miren. Na njem je nekaj pesmi, ki sem jih napisala sama, spet druge so rezultat znanih tekstopiscev, besedila prinašajo močna, pozitivna sporočila. Poleg tega sem pri tem albumu sodelovala z dvema producentoma, ki ju občudujem in spoštujem. Na albumu bo pesem, ki nosi naslov Cicatrices, napisala sem jo sama in reči moram, da mi je zelo všeč. Besedilo govori o tem, da so brazgotine (Cicatrices) rezultat situacij, ki so nam povzročale trpljenje, a smo jih preživeli in nadaljevali svoje življenje. A konec koncev brazgotine ne bolijo več, temveč so tam kot dokaz, s pomočjo katerega smo močnejši. Takšna in podobna sporočila prinaša celoten album," je Dulce izdala nekaj podrobnosti, katerih še nismo vedeli.

"Dokumentarec, ki bo čez nekaj dni izšel na programu Animal Planet, je nekaj povsem drugačnega, kar sem kdajkoli počela. Povabili so me in zdelo se mi je odlično, saj je to med vsemi slabimi novicami celega sveta, potrebno javnosti ponuditi kakšno dobro novico, ali pa vsaj pomagati razširiti pozitivne novice, ki nas razveselijo. Živali so nekaj najlepšega, kar imamo na tem svetu. Še najbolj pa pes, ki je pravzaprav človekov najboljši prijatelj. Veste, da imam sama doma en kup psov. Povabili so me k pripovedovanju v dokumentarcu. Ponavadi takšne dokumentarce pripovedujejo moški z resnimi glasovi, tokrat pa bom to storila jaz. Govori o tem, kako lahko človek in pes postaneta najboljša prijatelja. Poglobili se bomo tudi v zgodovino psov, od kod izvirajo, kako se je približal ljudem in postal naš najboljši prijatelj. Dandanes nanje gledamo že kot na svoje otroke. Brez dvoma je dokumentarec vreden ogleda," je še izdala.