torek, 17. julij 2012

Ekskluzivni interviju za revijo Miss XV

12.7.2012


Dulce Marija se vrača domov!

Nekaj minut pred začetkom snemanja smo govorili z Dulce Marijo, ki nam je povedala vse o njenem sodelovanju pri telenoveli Miss XV ter še veliko več.

Pozdravljena, lepo te je videti, kako si?
Zelo dobro! Zelo sem srečna, da sem se vrnila k svojim začetkom, ter podoživela ta ambient, v katerem sem odraščala.
Kako se počutiš ob vrnitvi k delu, ki te je pravzaprav popeljalo v svet slave?
Odlično! Pravzaprav je, kot bi se vrnila domov. Znova sem se srečala z ljudmi, ob katerih sem odraščala in so postali del moje družine, vendar tokrat nisem pod tako hudim pritiskom, saj na mojih ramenih ni nobenega lika, ki bi ga morala interpretirati. Ob tej priložnosti se zabavam ter spominjam vseh teh lepih trenutkov in vseh stvari, ki sem se jih naučila tukaj.
Povej nam o tvoji vlogi v seriji.
Interpretirala bom samo sebe. Moja scena se nahaja v studiu, kjer bom snemala pesem ter dala nekaj nasvetov skupini EME 15.
Kot uspešna diplomiranka produkcij Pedra Damiana, kakšne nasvete bi dala zasedbi telenovele Miss XV?
Hvala za pohvalo! Rekla sem jim, naj uživajo, naj dajo vse od sebe, naj se zabavajo in naj bodo hvaležni za priložnost, ki jim je bila dana.
Kaj je bil ključ za uspeh skupine RBD?
Uživali smo v tem kar smo počeli ter bili smo kar smo, brez pretvarjanja; vsak od nas šestih je bil nepogrešljiv za skupino. V takšnih projektih je treba biti solidaren in treba se je razumeti z drugimi, če hočeš postati zvezda.
Ko že govorimo o petnajstletnikih, se spomniš tvojih 15 let?
Seveda! (smeh) Ravno sem se pridružila skupini Jeans, potovala sem v Evropo, posnela sem svojo prvo ploščo, prve videospote, poleg tega pa sem imela priložnost sodelovati v telenoveli 'A mil por hora'.
Kako si praznovala ta rojstni dan?
 En teden pred mojim rojstnim dnevom sem se odločila organizirati zabavo, na katero sem povabila vse svoje prijatelje, s katerimi smo se odlično zabavali na dvorišču naše hiše, ki je (tako pravijo) imela elektriko in glasbo. (smeh) Plesala sem valček na pesem Guns'n Roses, bilo je zelo smešno.
Kateri je tvoj najljubši spomin na tvojo petnajstko?
Moji prijatelji iz srednje šole, moja prva ljubezen ter dejstvo, da me včasih nihče ne razume, ker te ob nekaterih priložnostih počutiš zelo veliko in ob drugih tako majhno.
Kakšen nasvet za tvoje petnajstletne oboževalce?
Sprejmite se takšne kot ste. Spomnim se, da sem jaz po revijah iskala osebe, po katerih bi si jemala vzgled in bi jim bila čim bolj podobna, saj so to leta, ko se počutiš zelo negotov. Moj nasvet je, imejte radi sami sebe, sprejmite se taki kot ste in ne poskušajte biti nekaj kar niste. Ah in ne mučite se preveč zaradi razočaranj v ljubezni.
Ti si trpela zaradi Kupida?
Ja! In še vedno trpim (smeh), že od malih nog sem bila zelo intenzivna in strastna. Ko sem se razšla z kakšnim fantim, si ne mrete niti predstavljati, kako sem trpela; potem sem si dala novo priložnost in spet sem bila srečna, zato vam pravim, ne mučite se toliko.
Kaj sledi v tvoji karieri?
Pripravljam svojo drugo ploščo, zaradi katere sem zelo navdušena; trenutno pišem besedila in se pripravljam na selitev v Los Angeles, kjer bom posnela resničnostni šov za MTV, ki bo govoril o poteku nastajanja moje CD plošče.

Vir fotografij: @DMForoUinvision in @DulceOnlineNews