sreda, 6. julij 2016

TeleNovela: Za Dulce Mario je bila vloga Renate velik izziv


Pri svojih 30. letih se Dulce Maria počuti osveženo in močnejšo kot kdajkoli prej. Zamenjala je celotno ekipo, s katero je delala do sedaj, ter zaključila razmerje s podjetnikom Luisom Rodrigom Reyesom. "Padla sem, se znova vstala in sedaj sem močnejša kot kdajkoli prej. Osredotočena sem na svojo kariero, na svoje sanje in na iskanje svoje sreče," je dejala. Medtem, ko pripravlja svoj tretji album, ki bo izšel konec letošnjega leta, še vedno prejema pohvale za vlogo v telenoveli Corazón que miente, s katero se je po šestih letih vrnila na televizijske zaslone.

Kaj te je pritegnilo, da si se vrnila k telenovelam?
"Vedno mi je bilo jasno, da se bom vrnila v svet telenovel, a s povsem drugačnim likom, saj sem si želela, da bi me ljudje videli tudi v drugi luči. Želela sem si izziv, s pomočjo katerega bi moja igralska kariera napredovala. Renata Ferrer je izpolnjevala vse moje zahteve."

Kako bi opisala Renato?
"Je osamljena ženska, ki svoje frustracije izživlja nad tistimi, ki jo obkrožajo, ljubezen išče s pomočjo prevar in laži. Je res prava zlobnica."

Je bil to izziv v tvoji karieri?
"Brez dvoma. Do sedaj sem sodelovala pri mladinskih telenovelah, tukaj pa sem imela priložnost, ne samo interpretirati zlobnico, temveč sem s svojim likom vplivala na zgodbo od prvega do zadnjega dela. Povrhu vsega pa je zelo lepo delati s producentko Mapat."


Kakšen je bil odziv gledalcev?
"Odziv je bil zelo dober. Ljudje so sicer presenečeni nad spremembo, a se mi na ulici približujejo s prijaznostjo in ljubeznivostjo. Na srečo vedo, da je ti bila samo vloga in jaz v resnici nisem takšna."

Si telenoveli dala tudi svoj glasbeni pečat?
"Da, Mapat mi je dala priložnost, da sem lahko napisala in posnela pesem, ki je bila predvajana ob zaključku vsakega dela. Gre za balado z naslovom Dejarte de amar, ki govori o tem, kako težko je zapustiti osebo, ki ti je všeč."

Kakšno je bilo ponovno srečanje s Pablom Lylom?
"Imela sva lepo razmerje in po zaključku, sva se vedno zelo dobro razumela, čeprav je vsak šel svojo pot. On si je že ustvaril svojo lepo družino, med nama pa je ostalo lepo prijateljstvo."


Pred kratkim je minilo deset let od zaključka telenovele Rebelde in številni oboževalci si želijo vrnitve skupine. Lahko to pričakujemo?
"Hvaležna sem za vso podporo in ljubezen, ki nam jo izkazujejo, vendar pa vrnitve skupine ne bo. Vsak izmed nas je osredotočen na svoje projekte, zato je zelo težko uskladiti naše urnike."

Kaj počneš in načrtuješ sedaj?
"Zelo rada interpretiram like, a moja strast je še vedno glasba, zato sem po zaključku telenovele Corazón que miente povsem osredotočena na pripravo tretjega albuma. Pred kratkim sem izdala prvi singl, z naslovom No se llorar."