sreda, 13. julij 2016

Dulce Maria izdala nove informacije v Facebook live prenosu


Dulce Maria je ponoči pripravila Facebook live, ki pa je bil narejen s prav posebnim namenom. Želela je razjasniti številne laži in govorice, ki v zadnjem času krožijo v medijih. Kaj vse je pevka povedala in zanikala, si lahko ogledate TUKAJ.

"Pozdravljeni vsi, želim vam lep pričetek tedna. Obveščam vas, da sem že doma v Mehiki. Izdam vam lahko, da je album neverjeten. Snemanje je že skoraj zaključeno, manjka samo še ena pesem. V pesmi sem izlila svoje srce, besedila govorijo o mojih izkušnjah. Vesela sem, da lahko za vas ustvarjam glasbo. Ni pomembno, če ti ukradejo pesmi, če se spreminja format izdaje glasbe, če ne bo več albumov v fizični obliki, glasba bo vedno našla pot do ljudi," je dejala pevka.

"Vsako stvar, ki jo počneš, je potrebno delati s srcem. V tem času sem razmišljala o številnih stvareh ... o življenju, o tej karieri, ki je zelo zapletena. Kot dobro veste, se v življenju znajdemo v številnih različnih situacijah, a samo mi smo tisti, ki si izberemo svojo pot, saj se da na cilj priti iz različnih smeri. Na poti se srečujemo s številnimi lažmi, govoricami, s stvarmi, ki nam niso všeč. Sama hočem iti po poti srca, po realni poti. Rada pišem svoje pesmi in se popolnoma predam svojemu delu. Ni pomembno, če me na prireditvah pride gledati 20, 1000 ali 1.000.000 ljudi, pomembno je da se src drugih ljudi dotakneš z resnico. Včasih te množice ljudi in njihova pričakovanja, s katerimi nam želijo vsiliti svoja prepričanja, pripeljejo na rob obupa. Ravno zaradi tega sem pred nekaj dnevi na twitterju dejala 'kdo je rekel, da si želim biti princesa?'. Morda si res 80% žensk po vsem svetu želijo biti princese. Zame je to preveč dolgočasno, saj je princesam vse dano, ne da bi za to morale pomigniti s prstom. Če pa se moraš boriti za svoje cilje, kar sem počela sama vse svoje življenje, veš, da je ta stvar, ta dosežek samo tvoj. Sama brez vaše ljubezni in podpore ne bi bila tako uspešna, kot sem. Vaša ljubezen je najboljši rezultat, največja nagrada, ki sem jo v vseh teh letih prejela" je dodala.

"Rada bi vam povedala toliko stvari, ki jih ne vidite, ki se skrivajo za kamerami, za odri, za vsem pravzaprav. Tukaj sem zaradi vas in zaradi glasbe. Zato smo tukaj, da delčke sebe damo drugim ljudem, da v njih vzbudimo upanje. Če ne bi bilo tako, sama ne bi počela tega, kar počnem. Cena za vse to pa je, da si o tebi izmislijo številne laži, nato pa vsi  o tem pišejo svoja mnenja, ne da bi te poznali, ne da bi vedeli kaj je res in kaj ne. Ravno zato sem današnjemo prenosu dala naslof Facebook live news, saj želim razčistiti nekatere stvari, ki o meni krožijo v medijih. Ni načrtov o vrnitvi skupine RBD. Ne bom se udeležila podelitve nagrad Premios Juventud. Nimam otrok ali fanta. Nisem kupovala sušilnega ali pralnega stroja, saj imam svoje stanovanje lepo opremljeno, živim pa pri starših. Nisem se poročila, poroke ni v mojih trenutnih načrtih za prihodnost. Za nič od naštetega nimam časa, z veliko težavo si vzamem nekaj ur, ki so namenjene spanju. Seveda imam prijatelje in želim živeti povsem normalno življenje. Vse te stvari, ki trenutno krožijo v medijih so bovsem absurdne in smešne. Resnično ne vem kje najdejo toliko laži. Prav tako ne bomo snemali nove sezone telenovele Rebelde. Od takrat je minilo že 10 let. Kako si predstavljate, da bomo snemali telenovelo z najstniškimi vlogami, ko pa smo vsi stari že 30 let? Vse skupaj je zelo lep spomin, ki je zaznamoval naša življenja. Morda se bomo kdaj dogovorili za kakšno srečanje, a trenutno tega ni v naših načrtih. To želim poudariti, saj takšne govorice vsak dan krožijo po socialnih omrežjih," je še izdala.

Vir: Dulce Maria