sobota, 5. marec 2016

Para Todos: Ekskluzivni intervju z Dulce Mario


Dulce Maria se je na mehiške televizijske zaslone vrnila z novo Televisino telenovelo Corazon que miente, v kateri interpretira Renato Ferrer Jáuregui. Ob tem pa mehiška igralka pripravlja tudi material za njeno tretjo samostojno ploščo, ki naj bi izšla konec letošnjega leta. Brez dvoma bo to še en uspeh v njeni obsežni karieri, v katero se je podala z rosnimi petimi leti. Z Dulce Mario smo se pogovarjali o njeni novi vlogi, zaupala pa nam je tudi, kaj lahko pričakujemo na novi plošči.

Kakšne so tvoje sanje za leto 2016?
"Leto pričenjam z vrnitvijo k telenovelam, obenem pa pripravljam tretjo glasbeno ploščo, za katero trenutno pišem besedila ... Trenutno sem osredotočena na ta dva projekta."

Povej nam kaj o telenoveli Corazon que miente. Kaj je pri tem projektu najbolj pritegnilo tvojo pozornost?
"Povabili so me in na srečo sem imela v času snemanj še prost urnik, zgodba mi je bila zelo všeč, želela sem si to vlogo in zelo vesela sem, da lahko sodelujem z Mapat. Gre za kratko telenovelo, moja vloga pa je pomembna za zgodbo. Takšne vloge še nisem imela, zaradi česar zame predstavlja velik izziv."

Kako se Renata Ferrer razlikuje od tvojih prejšnjih vlog na televiziji?
"Gre za mojo prvo vlogo zlobnice. Delo je precej zabavno, saj Renata počne stvari, ki jih sama ne bi naredila nikoli, obenem pa je delo tudi težavno, saj ona deluje povsem drugače od mene in mojega razmišljanja. Je zlobna ... hkrati pa ima preteklost, zaradi katere se tako obnaša."

Kakšen film bi si želela posneti? Grozljivko, akcijski film, ...?
"Mmmm na splošno si želim vlog, ki mi predstavljajo izziv, obenem pa vedno gledam na to, da svojim oboževalcem s svojim delom dajem pozitivno sporočilo, sporočilo, s katerim pripomoremo k spremembam, ki jih želimo napraviti v svetu, ki nas obkroža. Želim si vlogo, na kateri je potrebno delati in jo nadgrajevati. Grozljivke mi niso všeč."

Katera je trenutno tvoja najljubša serija?
"Nashville."

Kateri so tvoji trije najljubši filmi?
"Gladiator, Beležnica in Povratnik."

V letu 2016 mineva že 10 let od telenovele Rebelde. Kaj najbolj pogrešaš iz tega časovnega obdobja?
"Koncerte pred več tisoč ljudi in energijo, ki smo jo ustvarili na odru."

Lahko razkriješ naslov kakšne skladbe, ki jo bomo lahko slišali na tvoji novi plošči?
"Trenutno še nimamo izbranih pesmi, šele pričenjamo s pripravo albuma."

Kakšna je tvoja formula za boljše življenje?
"Imam vero in upanje, hvaležna sem za vsak dan življenja, ki mi je dan. Bolj sem osredotočena na to, kar imam ter se borim za stvari, ki jih želim doseči. Živim z vero in upanjem, da so božji načrti boljši od naših."