sobota, 19. marec 2016

Dulce Maria: "Smo luč v svetu, ki ga obkroža tema"


"Moji dragi bojevniki, želim vam vesel dan. Hvala vam za vso vašo podporo, ljubezen, zaupanje ... hvala, da verjamete vame v dobrem in v slabem. Hvala vam, da me budno spremljate, čeprav nas ločuje na tisoče kilometrov. S pomočjo glasbe smo združili toliko src, ljubezni, sanje. Smo luč v svetu, ki ga obkroža tema. Na tej zemlji puščamo majhne stopinje in se trudimo biti dobre osebe. Vse to počnemo s pomočjo glasbe, umetnosti, odpuščanja, prijateljstva, upanja in vere. Hvala za vse, kar mi dajete, hvala vam za obilico ljubezni, ki mi jo izkazujete. Mnogi izmed vas v meni vidite veliko veš, kot tisti, ki me poznajo. Samo mi razumemo to vez, ki nas povezuje in vem, da je nič in nihče ne more pretrgati. Kar je resnično, traja za vedno. Hvala Bogu, da nas je povezal in združil na tem potovanju, na tem svetu. Pokazal nam je, da za ljubezen ni meja. Najboljši ste! Smo najboljša 'vojska' saj smo se združili zaradi naših sanj in poštenega namena. Hvala, da ste tako zelo pomemben del moje kariere in mojega življenja," je Dulce Maria zapisala na Instagramu.

Vir: Dulce Maria