sreda, 30. marec 2016

Dulce Maria in Thelma Madrigal sta se spoznali že v otroštvu


Trenutno nam je vsem zelo dobro poznano ime igralke Thelme Madrigal, ki se v telenoveli Corazon que miente skupaj z Dulce Mario bori za ljubezen Pabla Lyla. Brez dvoma pa nihče izmed nas ni vedel, da sta se igralki spoznali že v otroških letih na snemanjih reklamnih oglasov. 


Thelma je o tej zadevi spregovorila pred Televisinimi kamerami:


"Preden sem pričela razmišljati o svetu igralstva, se je Dulce že želela uveljaviti v svetu igralstva ter seveda glasbe. Ne vem, če je Dulce takrat že naredila kakšen korak v glasbenem svetu, sva pa skupaj snemali reklamne oglase," je dejala Thelma. 

"Imeli sva se radi, uživali sva na snemanjih. Bili pa sva precej mladi, ves čas so naju spremljale najine mame, saj še takrat nisva bili polnoletni. Tudi zatem sva se kar nekajkrat srečali, saj imava kar nekaj skupnih prijateljev. Zanimivo je, da se nisva srečevali v medijskem svetu, temveč na kakšnih rojstno dnevnih zabavah," je povedala.

Thelma je kratek intervju zaključila z anekdoto iz snemanj: "V spominu mi je ostala ena prav posebna stvar, katero sem Dulce pred kratkim tudi omenila, in sicer je takrat zelo veliko časa namenila česanju svojih las. Prisegla bi lahko, da si je lase česala kakšne tri ure brez prestanka. In sedaj, ko smo pričeli s snemanji telenovele se nisem mogla zadržati in sem jo povprašala ali to še vedno počne. Odgovorila mi je: 'to sem pogosto počela, kajne?'."

Vir videoposnetka: DMForoUnivision