nedelja, 13. marec 2016

Dulce Maria je izdala kolekcijo treh parfumov


Se še spomnite, da je Dulce Maria novembra v Ljubljani ekskluzivno razkrila, da bo izdala parfum? No v sodelovanju s Fraiche je izdala kar tri različne dišave. Trenutno so parfumi na voljo v trgovinah po celotni Mehiki, ni pa še znano ali bodo parfumi na voljo tudi za vse preostale države po vsem svetu. Zanimanje za parfume je brez dvoma veliko, morda bomo v njihovih dišavah kmalu uživali tudi mi. Trenutno so na voljo naslednje tri dišave:

Candy Girl


Rock & Love


Gypsy Queen


"Uresničitev sanj je mogoča le, če verjameš vanje," - Dulce Maria

"Vedno sem se borila za svoje sanje in jih poskušala uresničiti in kolekcija parfumov je zame osebni dosežek. In za vse to se moram zahvaliti podjetju Fraiche, ki mi je pomagalo pri uresničevanju teh sanj. Želim si, da bi moji parfumi odražali vaše razpoloženje in vašo osebnost. Ženske se precej razlikujemo, zato svoje najboljše trenutke nadišavite z dišavo, ki se najbolj sklada z vašo osebnostjo. Hvala Fraiche, ker ste mi pomagali s svetom deliti delček mene," je zapisala Dulce.





Vir: DulceOnlineNews