torek, 10. november 2015

Včeraj je minilo natakno pet let od izida albuma "Extranjera primera parte"


Vsi tisti, ki Dulce sledite že iz časov skupine RBD, vam je dobro poznan datum 9.11.2010. Na ta datum je Dulce Maria izdala svojo prvo solo ploščo, z naslovom Extranjera primera parte. Na plošči je bilo sedem pesmi: Inevitable, Luna, No se parece, Vacaciones, Ingenua, El hechizo in Extranjera. Album je bilo mogoče kupiti tudi v naših trgovinah in je bil nekaj tednov med Top 20 najbolje prodajanimi albumi. Tega posebnega datuma se je včeraj spomnila tudi Dulce.

"Na današnji dan pred petimi leti so se pričele moje sanje o solo karieri z albumom Extranjera. Hvala vam, da ste bili priče in del vsakega mojega koraka vse od takrat! Hvala Bog, da si mi dal priložnost sanjati, za vse blagoslove, za vso vašo podporo in ljubezen, ki mi ju izkazujete. Hvala za priložnost, da se lahko izražam in z vami delim svojo zgodbo s pomočjo svoje glasbe, besedil in projektov, ki me vsak dan povezujejo z vami," je pevka zapisala na socialnih omrežjih.

Vir: Dulce Maria