torek, 10. november 2015

Dulce Maria se sprašuje kakšno bi bilo njeno življenje, če ne bi bila slavna


Pevka in igralka Dulce Maria ne ve, kaj pomeni imeti povsem normalno življenje, saj je že od svoje rane mladosti pod lučmi žarometov, najprej s skupino KIDS, nekaj let kasneje pa je svet osvojila s skupino RBD. Ravno zaradi tega se včasih sprašuje, kakšno bi bilo njeno življenje, če bi si bila izbrala drugačen poklic.

"Moje življenje je vse prej kot normalno, a sem vseeno hvaležna za to, čeprav se včasih sprašujem, kakšno bi bilo moje življenje, če bi si bila izbrala drugo pot," je pevka izrazila svoje misli na socialnem omrežju Twitter.

Kljub nekaterim dvomom, pevka svoje odločitve ne obžaluje. Kljub vsem radostim in bolečinam, ki ji jih je prinesla kariera, je vesela prav vsakega doživetja in izkušnje, saj je ravno zaradi vsega tega prelevila v osebo, kakršna je danes.

"Hvaležna sem za vsak korak, ki sem ga naredila na svoji poti, za vsako srečanje in za vsak blagoslov, saj sem se iz vsega tega veliko naučila in zaradi vseh teh izkušenj sem danes tukaj. Ničesar ne obžalujem!" je hitela pojasnjevati.

Čeprav ima Dulce na čase skupine RBD zelo lepe spomine, je obenem prepričana, da je bila to ena njenih najtežjih preizkušenj, s katerimi se je morala soočiti v svojem življenju.

"Ko sem stopila v najstniška leta, sam spoznala, da je vse, kar sem do takrat počela, pravzaprav zelo resna stvar:petje, ples, igralstvo ... Nato pa je prišla skupina RBD. Bilo je neverjetno, po drugi strani pa je bil to eden najtežjih trenutkov v mojem življenju. Potovanja so se vrstila eno za drugim, zaradi česar sem svoj čas le redko lahko preživljala s svojo družino in prijatelji. Živela sem za delo, svoje dneve in noči pa sem preživljala v hotelih," je pevka pojasnila v intervjuju za mehiško revijo Cosmopolitan.