sreda, 28. oktober 2015

Dulce Maria o izgubi teže: "Odpovedala sem se mesu"


Pevka in igralka Dulce Maria bo odigrala vlogo zlobnice v kopiji telenovele Laberintos de pasion (Labirinti strasti), ki bo tokrat nastajala pod naslovom Corazon que miente. Za oddajo Todo para la mujer je pevka izrazila svoje veselje ob tem projektu, ki zanjo predstavlja velik izziv, saj še nikoli v vsej svoji karieri ni interpretirala vloge zlobnice. 

"Zame je to velik igralski izziv, nekaj, česar nisem še nikoli počela. Obenem bo to moja velika vrnitev k telenovelam, katerih nisem snemala že dobrih pet let. Ker sem tudi zaključila s promocijo in turnejo plošče Sin Fronteras, pričenjam tudi s pripravami nove plošče. Tako bom imela med vsem tem nekaj časa. Telenovela ni tako zelo dolga, zaradi česar se bom lahko posvetila snemanju, lik pa je povsem pritegnil mojo pozornost. Tudi igralstvo je del moje kariere, ta vloga pa je zame prav poseben igralski izziv," je dejala.

Med drugim je Dulce zanikala, da ima motnje v prehranjevanju, saj je potrebno priznati, da je v zadnjih nekaj mesecih izgubila kar precej telesne teže. Zagotavlja, da je njeno fizično počutje odlično, izguba teže pa je posledica prehranskih sprememb.

"Pred dobrim letom in pol sem prenehala jesti meso, kar je precej pripomoglo k moji izgubi teže ... Temu pa prištejmo še delo, potovanja, telovadbo ter zdravo prehrano. Vse je povezano s prehrano," je zaključila.