sobota, 10. oktober 2015

Dulce Maria: "Nimam težav s prehrano"


Dulce Maria je medijem izdala, da je za njeno vitkost in kar precejšnjo izgubo kilogramov kriva njena pazljivost glede prehrane in ne težave s prehrano in/ali anoreksičnostjo, kot lahko slišimo v številnih govoricah. 

"Ne bi mogla imeti težav s prehrano, saj preveč rada jem. Pazim nase, poskušam se prehranjevati zdravo, pred časom sem prenehala jesti meso, v zadnjih mesecih pa sem imela obilico dela, veliko sem potovala. Poleg tega pa se tudi naš metabolizem spreminja," je v četrtek povedala na rdeči preprogi obletnice nakita HStern.

Pevka in igralka trenutno pripravlja dva projekta, s katerima bo nadaljevala svojo kariero: eden je povezan z igralstvom, drugi z glasbo. "V načrtu imam dva filmska projekta za prihodnje leto. Trenutno se usklajujemo še za en projekt, vendar pa bom več podrobnosti lahko izdala šele prihodnji teden. Povezan je z igralstvom. Prav tako že izbiram pesmi za naslednjo ploščo. Prav tako bom v začetku prihodnjega leta izdala tudi eno pesem," je razkrila pevka.

4. oktobra se je na socialnih omrežjih praznoval svetovni dan skupine RBD, skupine in telenovele pri katerih je sodelovala. Povedala je, da je zelo ponosna na svoje nekdanje sodelavce. 

"Minilo je že 11 let od nastanka skupine RBD in 6 let od našega razhoda. Še vedno se nas spominjajo v številnih državah in nebi mogla biti bolj ponosna na moje nekdanje sodelavce. Zelo sem zadovoljna, da so mi ponudili projekte, kakršnih pravzaprav nisem pričakovala. Pred kratkim sem zaključila turnejo, prav tako se je pred kratkim končalo moje sodelovanje pri muzikalu Rock of Ages," je zaključila pevka. 

Vir: Expreso