četrtek, 22. maj 2014

Kolumbijski časopis objavil intervju z Dulce Mario





Kolumbijski časopis je objavil intervju, ki ga je Dulce opravila prejšnji teden, ko se je mudila na promociji v njihovi državi.

SLADKO SREČANJE
Dulce Maria je ravno takšna, kot njeno ime: lepa kot angel in z edinstvenim "okusom" v svojih besedilih. V Kolumbijo se je vrnila 1086 dni po njenem zadnjem obisku kot Tujka, "Extranjera" (tako se je imenoval njen prvi solistični album). Brez dvoma je med tem časom odrasla. Še vedno je rdečelaska, bolj ženska kot dekle, kar se seveda skoraj ne opazi.

Enajst novih pesmi, ki sestavljajo njeno novo ploščo, so bile navdihnjene s strani oboževalcev. Dulce se jim s to ploščo poskuša zahvaliti za vso ljubezen in podporo, ki ji jo nudijo oboževalci iz številnih držav po vsem svetu. Q'hubo je bil z njo nekaj ur preden se je mlada mehičanka odpravila na podpisovanje v Bogoti.

Ta album je živ dokaz, da tvoj talent nima meja. Tudi sama to vidiš v tej luči?
"Nikoli si nisem mislila, da bo moja glasba dosegla države, kot so Slovenija, Romunija, Poljska, Izrael, celo Japonska. S tem albumom mislim, da sem dokazala, da glasba združuje ljudi, ne glede na to kje živimo. Nova plošča mi je zelo všeč: spravlja me v smeh, jok, na nekatere pesmi lahko plešem, spet druge prebudijo spomine. Želim si, da ljudje občutijo ta čustva."

Ta plošča na nek način vsebuje delček vsake države...
"Točno tako. Na nek način celotna plošča daje enako sporočilo in trdno verjamem, da je tako potrebno živeti: brez meja in omejitev, potrebno se je boriti za dosego svojih ciljev in želja ter zagovarjati stvari, v katere verjamete. Ta album vsebuje malce Mehike (Julion Alvarez s pesmijo Lagrimas), malce Argentine (Coti, ki je avtor večih pesmi, ki so nastale v Madridu), malce latinskega dela ZDA (Frankie J s pesmijo Te Quedaras) ter seveda malce Kolumbije (Naty Botero s pesmijo Shots De Amor feat. Pambo)."

Na tem albumu je tudi prva balada, za katero besedilo si napisala sama. Kakšna je bila izkušnja?
"Vedno sem želela pisati na podlagi mojih lastnih izkušenj, na podlagi vseh teh pogovorov, ki jih imam s prijatelji in oboževalci. Pišem o stvareh, ki jih čutim, doživljam."

Kako se razlikuje Dulce, ki nas je obiskala leta 2005, od Dulce, ki nas je obiskala sedaj?
"Prečudovito je bilo stati pred 50 tisoč ljudmi (na stadionu El Campin). Obiskala sem vas tudi ob izdaji albuma Extranjera in sedaj z novim izdelkom. Na srečo, ste me vedno sprejeli z odprtimi rokami. Kar precej sem se spremenila: odrasla sem, veliko sem se naučila in sedaj sem vodja 'te ladje'."

Je bilo težko prenesti ves ta uspeh iz Rebelde, rdečelaska, ki je bila del skupine RBD?
"Mislim, da je zelo težko, saj ljudje na nek način nikoli niso pozabili na fenomen RBD, čeprav je od takrat minilo že več kot pet let (zadnji koncert skupine je bil leta 2008). V Rebelde sem samo stopila na oder in odpela svoj del, sedaj pa sama pišem besedila, sestavljam svoje koncerte, izbiram oblačila, pravzaprav sem prisotna pri vseh odločitvah. RBD je bila izkušnja, ki bo za vedno v mojem srcu in na katero sem ponosna, vendar sem sama že v novi fazi svojega življenja."

Na milijone oboževalcev sanja o vrnitvi skupine. Obstajajo možnosti za vrnitev?
"To bo zelo težko, saj je vsak osredotočen na svojo kariero. RBD je še vedno v naših srcih, vendar pa v naših načrtih trenutno ni ponovnega združenja skupine. Toda kdo ve, kaj nam pripravlja prihodnost."

Na kaj najprej pomisliš, ko slišiš besedo Kolumbija?
"Že ko sem vas obiskala prvič, sem se navdušila nad vsem. Všeč mi je glasba, hrana, alkohol (smeh), ljudje, umetnost... 

Vir fotografij: @DMForoUnivision