sreda, 14. maj 2014

Ekskluzivni intervju za revijo Via Impresa





V ekskluzivnem intervjuju je mlada mehičanka spregovorila o odgovornostih, ki jih prinašata slava in supeh, kako je biti pod drobnogledom medijev... 

Dulce, najprej hvala v imenu osebja revije Via Imprensa, da si nas sprejela. V tej številki revije smo se odločili pozornost nameniti spolnosti. Sodelovala si v seriji, ki je pritegnila veliko pozornosti mladih, ki so že spolno aktivni. Vsa ta mlada dekleta sledijo tako vašemu osebnemu kot profesionalnemu življenju. Kako  se počutiš, da si veliko ljudem vzor v teh "težavnih" letih?
"To je velika odgovornost. Kot ste že povedali, sem vzgled številnim oboževalcem, zato se trudim dajati kar se da dobre nasvete kako živeti življenje."

Gre za zadevo, ob kateri se po navadi počutimo neprijetno, vendar je potrebno svariti javnost o spolno prenosljivih boleznih. Primanjkuje tudi informacij o spolni vzgoji. Kaj meni Dulce o seksu?
"Zelo pomembno je, da so mladim dostopne informacije, s pomočjo katerih se lahko prepreči prenos spolnih bolezni ali nezaželene nosečnosti. Veliko ljudi spolnost jemlje kot igro. Ni tako. Gre za resno zadevo, ki je ne moreš jemati kot igro. Ljudi, še posebej mlade, je potrebno ozavestiti; poiščite informacije, negujte se in zadeve jemljite resno in odgovorno."

V pogovoru za enega izmed brazilskih programov si dejala, da nikoli ne bi pozirala gola. Vam to ni všeč, ali nočš "oblatiti" svoje podobe pred svojimi oboževalci?
"Nič ne bi imela proti poziranju za seksi fotografije, vendar pa nikoli ne bi pozirala povsem brez oblačil. Čutim neko odgovornost, saj mi sledi tudi veliko zelo mladih oboževalcev, poleg tega pa mi stil takšnih revij ni preveč všeč. Spodbujajo nekaj, s čimer se ne strinjam, zato tega tudi ne bom storila."

Sodelovala si tudi v kampanji proti nasilju med mladimi (bullying). V tej številki bomo govorili tudi o homoseksualcih ter porokah med istospolnimi partnerji, ki so prav tako zelo pogosto žrtve nasilja. Kako se v Mehiki ukvarjate s tem?
"Raje se ne bi vmešavala v to. Vse ljudi enako spoštujem, brez diskriminacij, vendar pa zelo nerada o tem podajam mnenja. Prav vsak izmed nas je lahko žrtev diskriminacije, ne samo zato, ker nekomu nisi všeč, temveč zaradi številnih drugih razlogov. Vendar smo vsi enaki, imamo enake pravice in imamo pravico, da smo obravnavani kot človeška bitja. Po vsem svetu manjka človeške in miselne odprtosti. Nebi vedela, kako se v Mehiki ukvarjajo s tem, v tem mediju (glasbi), so ljudje bolj odprti in sprejemajo takšna dejstva, vendar pa tudi tukaj obstajajo izjeme."

Ena izmed vaših pesmi, "Reloj De Arena", je bila uporabljena v kampanji za boj proti raku na dojki. Bi morali tej temi posvetiti več pozornosti?
"Predvsem smo želeli pritegniti pozornost žensk, da bi jim pokazali, da je to mogoče preprečiti. S pravočasnim obiskom pri zdravniku ter zdravniškimi testi je mogoče preprečiti veliko smrti . Zahvaljujoč tej kampanji, se je število smrti zaradi te bolezni močno zmanjšalo.

Kaj je potrebno storiti, da osvojiš Dulce Mario?
"Bodi takšen kakršen si, prisotna pa mora biti tudi kemija, ki se pojavi med ljudmi."

V dvajsetih letih kariere si delala na različnih področjih, od glasbe do igralstva. Je o tem sanjala mala Dulce, ko je pričela s svojo kariero?
"Ko sem pričela, sem bila zelo majhna. Zame je bilo to nekaj povsem normalnega, kot na primer iti v šolo. Ko sem dopolnila 15 let, sem resnično spoznala svoje želje, zato sem se bolj posvetila glasbi, skladanju in pisanju. To mi je bilo najbolj všeč. Brez dvoma sem prišla veliko dlje, kot sem kadarkoli pričakovala."

V Brazilijo si prišla promovirat tvoj nov album. Kaj lahko pričakujejo tvoji oboževalci?
"Gre za ploščo z nekaterimi pop pesmimi ter drugimi bolj latino, predvsem pa gre za veliko bolj zrele, zabavne pesmi. Album mi je zelo všeč in sem nanj zelo ponosna."

Za konec bi želeli, da sporočiš nekaj svojim oboževalcem.
"Zelo jih imam rada. Septembra se znova vračam v Brazilijo s koncerti v Sao Paolu, Porto Alegru, Belo Horizontu, Fortalezi in Rio de Janeiru. Upam da se do takrat odpre še kakšen nov datum. Hvala za vso podporo in ljubezen, ki mi jo dajete."

Vir fotografij: @DMForoUnivision ter @DulceOnlineNews