sreda, 28. maj 2014

Dulce Maria na naslovnici revije Estilo DF

Dulce Maria je svojo pot našla v glasbi. Že zelo mlada je imela priložnost dobiti svoje prvo plačilo za svoje delo, bila je članica skupine Kaleidoscopio de Suenos (K.I.D.S.) ter skupine Jeans v najstniških letih, kasneje pa jo je med zvezde ponesla skupina RBD.
Čeprav ima strah pred leti z letali, so njene sanje imeti moč poleteti. Seveda ji je tudi to uspelo, ne da bi izgubila tla pod nogami ter kljub temu, da se po njenih žilah pretaka kri Fride Kahlo.
Za revijo Estilo DF nam je zaupala, da je njen največji greh obup, kar pa ni bila ovira za izpolnitev vseh njenih ciljev. Danes njeno veliko strast predstavlja Sin fronteras, Dulce pa je s to naslovnico botra četrte sezone programa Estilo DF.

Predogled intervjuja za Estilo DF:



Revija Estilo DF:





Malce smo te zalezovali in videli, da imaš na twitterju že skoraj 5 milijonov sledilcev. Kot povsod, so tudi tukaj ljudje s slabimi ali dobrimi komentarji. Kako nadzoruješ tvoja socialna omrežja?
V veliki večini sem deležna pozitivnih stvari in ljubezni ljudi, toda res je, na socialnih omrežjih lahko najdeš vsega po malem.  Na socialnih omrežjih so ljudje, ki dajejo dobra ali slaba mnenja, ali pa preprosto nadlegujejo ljudi. Kljub temu sem vedno v stiku s svojimi oboževalci, saj jih poskušam obveščati z novicami ali pa jih prosim za njihovo mnenje. Nikoli ne manjkajo osebe, ki te nadlegujejo, toda v tej karieri se moraš naučiti, da samo ti sam veš kdo si, kar si drugi mislijo o tebi te ne definira kdo si. Tako hitro, kot te hvalijo in ti rečejo, da si najboljša oseba na svetu, se lahko stvari zelo hitro obrnejo in ti že čez nekaj trenutkov govorijo ravno nasprotne stvari. Ne moreš biti oboje.

Že od svojega petega leta si utrjuješ svojo pot v glasbi, igralstvu, izdala si tudi knjigo Dulce Amargo. Toda RBD je bil neke vrste odskočna stopnica v tvoji karieri...
Z delom sem pričela pri petih letih, svojo pot pa sem utrdila s projekti v skupini K.I.D.S., Jeans, v telenoveli Clase 406 ter drugih telenovelah, toda RBD je bil definitivno odskočna deska, ki mi je odprl vrata v številne države, v katerih sem uspela ohraniti spomin nase.

Kaj si storila s tvojo prvo plačo?
Svojo prvo plačo sem dobila, ko sem bila stara 5 let, za katero sem si kupila plišasto opico.

Kako uspeš ob vsej tej slavi ostati na trdnih tleh?
Vedno poskušam biti jaz, nikoli se nisem spremenila; vedno razmišljam, da je vse to minljivo.

Torej še vedno obožuješ svoj dom, kot majhno dekle...
Večino časa sem še vedno sem bolj mirna, čeprav imam svoje dneve ko kar pokam od energije; zelo rada grem ven s prijatelji v kino ali na zabavo. Velikokrat pa imam raje domačo okolje, zame je zelo pomembno preživeti čim več časa s svojo družino in ljudmi, ki jih imam rada.

Uresničila si veliko svojih sanj, imaš celo svojo Barbie lutko, spominjaš me na film Life-Size.
(Smeh). Ja. Je ena izmed najbolj neverjetnih stvari, ki je presegla moje sanje. Kot otrok sem bila velika oboževalka barbik; zelo lepo in nepričakovano je videti mojo podobo na eni izmed Barbie figur. Malce je čudno, toda fantastično,, ravno tako kot v filmu, kjer Barbie Eva postane resnična oseba, pri meni pa se je zgodilo ravno obratno (smeh).

Izpolnila si veliko svojih hrepenenj in želja, o čem sanjaš, ko spiš?
Imam sanje, ki se ponavljajo. Včasih sanjam, da lahko letim.

Te ni strah višine?
Malce. Strah me je leteti z letali, toda leteti v mojih sanjah je povsem drugačno.

Torej, če bi lahko bila junakinja z nadnaravnimi močmi in bi lahko letela, kdo bi bila?
Morda bila bi 'Wonder Woman', dovolj je, če lahko leti.

Povedala si mi vse o tvojih sanjah, katere pa so tvoje manije?
Ena izmed mojih manij je da si grizem nohte. Samo dvakrat v življenju sem imela dolge nohte.

Torej si bolj nemirna...
Zelo sem obupana, želim si, da bi se stvari zgodile hitro; rada bi bila bolj potrpežljiva.

Kako ti gre z moškimi?
Imela sem obdobja, v katerih se je zgodilo vse... ko si želim biti sama, 'zaprem vrata' pred moškimi. Včasih so preveč sramežljivi, da bi se mi približali, ali pa imajo o meni ustvarjeno določeno mnenje, zaradi česar e mi ne upajo približati. Ravno o tem govori pesem "O Lo Haces Tu O Lo Hago Yo".

Kje najdeš čas, da se lahko posvetiš tudi svoji organizaciji Dulce Amanecer?
Gre za zelo malo fundacijo, toda v zahvalo mojim oboževalcem smo zbrali denar, s katerim smo pomagali v različnih primerih; predvsem pomagam ljudem, obolelim za rakom. Ni tako zelo težko, moji oboževalci mi veliko pomagajo.

Pred kratkim si izdala album Sin Fronteras, od kod naslov?
Videti moje delo v fizični obliki je velik uspeh, gre za delo dveh let, razdeljenih med pisanjem besedil, pesmi in delom založbe. Gre za zelo dobro plošči, na katero sem ponosna. Ime je dobila na podlagi različnih oseb, ki so sodelovale pri njenem nastajanju, ki si iz različnih koncev in krajev; med drugim so pri ustvarjanju sodelovali ljudje iz Brazilije, Portugalske in Kolumbije.

Poleg plošče, bo kmalu izšel tudi film Quiero Ser Fiel, pri katerem si sodelovala. Je bilo zabavno biti Valentinova skušnjava?
(Smeh) ja. Moje sodelovanje pri filmu z Valentinom Lanusom in Sandro Echeverria je bilo posebno. Moj lik je Carla, dekle, ki izkoristi vsak trenutek za izzivanje Valentina. Boste videli.

Čemu posvečaš prosti čas?
Zelo rada pišem in berem, všeč mi je čarobni realizem.

Je tvoja knjiga Dulce Amargo zate kot dnevnik?
Zelo rada pišem, vedno pišem o svojih izkušnjah in stvareh, ki so se mi zgodile, tako nastanejo pesmi. Pišem o tem, kar čutim. Knjiga vsebuje velik del mene, mojih misli.

Od kod tvoje občudovanje Shakire?
Gre za latino zvezdnico, ki je prišla zelo visoko, ne da bi pri tem pozabila kdo je. Je močna oseba in ni domišljava, zaradi tega jo občudujem.

Meniš, da je tvoja kreativnost povezana z dejstvom, da si sorodnica Fride Kahlo?
Frida je bila daljna sorodnica babice po materini strani, za te sorodne vezi sem izvedela, ko sem imela sedem let. Navdihuje me vedenje, da se delček nje pretaka po moji krvi. Kamorkoli grem je znana kot mehiška ikona. Občudujem jo, ker je svojo bolečino prelila v svoja umetniška dela, prav tako je pisala. Morda sem od nje podedovala kakšen delček moje ustvarjalnosti.

Pisateljica, pevka, igralka... kaj sledi?
Mislim, da sem nenasitna (smeh). Kot oseba imamo vedno nove cilje in zame v tem trenutku je pomembno, da še naprej rastem kot pevka. Zelo rada sem z ljudmi in kot javna oseba zelo rada pomagam pri dobrodelnih organizacijah, upam, da bom letos uspela čim več pomagati.

Vir videoposnetkov: Estilo DF
Vir fotografij: @DMForoUnivision, @DulceOnlineNews