petek, 23. marec 2018

Želi si kupiti lutko svoje pratete Fride Kahlo


Za razliko od Salme Hayek, je Dulce María priznala, da je ponosna na to, da se je pomembno podjetje, kakršno je Mattel odločilo narediti barbiko z podobo mehiške ikone, Fride Kahlo. "Frida je bila moja prateta, sama pa sem ena njenih največjih oboževalk. Sem mnenja, da je to velika čast, tudi sama bom to barbiko z največjim veseljem kupila," je 32-letna zvezdnica dejala različnim medijem na prireditvi v prestolnici Mehike.

Kljub legalnim težavam, ki obstajajo med Fridino družino in podjetjem z igračami, je mehiška zvezdnica nad tem izdelkom navdušena. "Sama sem zelo ponosna nanjo, edina slaba plat tega izdelka je, da so se pojavila težave za pravice izdaje," je dodala.

Pevka in igralka je priznala, kolikšen ponos čuti, da se po njenih žilah pretaka kri slavne slikarke. "Frida je bila ženska, ki je samo sebe sprejela takšno, kakršna je, kar se mi zdi prvotnega pomena. Žal v današnjem času, v katerem se ženske združujemo v boju za naše pravice, ne znamo sprejeti sebe in svojih lastnosti. Nismo avtentične. Frida se ni ozirala na mnenja drugih, velikokrat je počela stvari, s katerimi je izzivala norme, ki jih je narekovala takratna družba. Zaradi tega jo zelo občudujem. Ves svoj pogum, prepričanja in bolečino je znala preleviti v umetnost in še danes je velika ikona, celo v modi, kar je preprosto neverjetno," je zaključila zvezdnica.

Potrebno je omeniti, da ima tudi Dulce María svojo barbiko, lutke so bile ustvarjene ob neverjetnem uspehu telenovele Rebelde, iz katere je nastala tudi skupina RBD.

Vir: Anton