ponedeljek, 5. februar 2018

Želi si izdati album s svojimi pesmimi


Dulce María je že od nekdaj zelo ustvarjalna, nadarjenost je najverjetneje podedovala od svoje prednice in hkrati tudi slavne mehiške slikarke, Fride Kahlo. Poleg slikanja, 32-letna zvezdnica zelo rada tudi piše. Svoje srce zelo rada zlije na papir, čemur smo lahko bili priča ob izdaji njene knjige z naslovom Dulce amargo, v katerih smo lahko prebirali njene pesmi in zapise, ki govorijo o njenih občutkih ter čustvih.

Nobena skrivnost ni, da Dulce zelo rada piše tudi pesmi. Svojo prvo pesem je napisala pri rosnih 11. letih. Njena dela smo imeli priložnost spoznati tudi v času skupine RBD, na njihove albume je namreč vključila kar nekaj svojih avtorskih pesmi, kot sta na primer Más tuya que mia ter Te daría todo.

Na svoji samostojni glasbeni poti je pevka in igralka na svoje albume vključila kar nekaj avtorskih pesmi, očitno pa jih ima doma še kar nekaj napisanih, saj je dejala, da bi si želela v bližnji prihodnosti izdati album, na katerem bi se nahajale samo tiste pesmi, ki jih je napisala sama, a se do tega trenutka niso uvrstile na njene albume. "V zadnjem času sem imela precej časa za razmišljanje, zato sem se poglobila vase. Samo sebe sem vprašala, kaj si želim in odgovor sem imela takoj na dlani. Doma imam veliko napisanih pesmi, ki se iz takšnih in drugačnih razlogov niso uvrstile na moje dosedanje albume. Res si želim, da bi vam jih lahko pokazala. Želim si, da bi jih lahko tudi vi slišali. In ravno iz tega razloga z vsakim dnem bolj resneje razmišljam o tem, da bi izdala album, na katerem bi se nahajale samo tiste pesmi, ki sem jih napisala sama. To bi bil neke vrste moj lasten avtorski album," je priznala.

Kolikor smo uspeli razbrati iz njenih besed, zvezdnica te ideje še ni dodobra predelala ali pripravila ustreznega načrta, zato podatkov o samem snemanju ali izdaji tega albuma še ni. Če in ko bo na to temo na voljo več informavij, vas bomo o tem seveda obvestili.