ponedeljek, 5. februar 2018

Po zaključku snemanj telenovele Muy padres si je privoščila počitek


Dulce María je bila po razhodu skupine RBD v nenehnem gibanju. Redno se je pojavljala v medijih, izdajala pesmi, videospote in albume, zaradi česar je veliko večino svojega časa preživela na promociji svojih izdelkov. 

Že pred samim zaključkom snemanj njenega najnovejšega projekta, telenovele z naslovom Muy padres, je 32-letna zvezdnica na svojih družbenih omrežjih objavila "vprašalnik", na katerem je svoje oboževalce povprašala ali si jo na njeni nadaljnji poklicni poti želijo videti v glasbi, televizijskih projektih ali pa ji privoščijo krajše počitnice. Ne glede na končne rezultate so se vsi njeni zvesti sledilci v komentarjih pot to objavo strinjali, da je čas, da si privošči tudi krajše počitnice.

Zdi se, da je zvezdnica njihov nasvet upoštevala, saj si je po zaključenih snemanjih telenovele ter seveda božičnih in novoletnih praznikih, privoščila počitnice, v katerih pa ni uspela preveč uživati, saj je po nekaj dneh zbolela za hujšo obliko gripe. "V prvih dneh januarja sem se odločila za krajše počitnice, ki pa se niso iztekle po mojih načrtih. Po zaključku snemanj in prazničnih zabavah se je iz mojega telesa začel izločati ves adrenalin, polastila se me je utrujenost in kmalu zatem sem zbolela za hujšo obliko gripe. Imela sem visoko temperaturo, veliko sem kašljala, a po drugi strani sem v tem času prebrala kar štiri knjige, ki so že dolgo stale na moji polici, a enostavno nisem našla časa, da bi jih vzela v roke. Sedaj sem že veliko bolje, čeprav še nisem povsem zdrava," je pred nekaj dnevi zvezdnica izdala v prenosu v živo, s katerim je oboževalce presenetila na Facebooku.