ponedeljek, 5. februar 2018

Bomo njene izdelke lahko kupovali ceneje?


Dandanes je nakupovanje izdelkov iz kateregakoli kotička sveta veliko lažje, kot v preteklosti. Žal pa se na številnih spletnih straneh pojavljajo osebe, ki te izdelke prodajajo po veliko višji ceni od njihove realne vrednosti. Tega se zelo dobro zaveda tudi Dulce María, ki že razmišlja o tem, da bi odprla svojo lastno spletno trgovino, v kateri bi lahko po ugodnih cenah kupovali vse njene izdelke.

"Vsi vemo, da številni prodajalci na različnih spletnih straneh ponujajo izdelke po zelo zasoljenih cenah. Žal so se med temi znašli tudi moji izdelki, a sama že razmišljam o rešitvah. Moji oboževalci po vsem svetu kupujejo moje albume, knjige, pa tudi revije, v katerih se znajdem na naslovnici, cene teh izdelkov pa so občutno previsoke. Vem, da bi lahko sama te izdelke do njih spravila po veliko bolj ugodni ceni, zato razmišljam o tem, da bi odprla svojo lastno spletno trgovino, na kateri bi za začetek v prodajo vključila moje albume, parfume ter izdelke iz moje lastne blagovne znamke pod imenom Los secretos de Maria. Ker trenutno v svojih rokah nimam nobenega projekta, lahko več časa posvetim načrtovanju te ideje, kako pa se bo celotna zadeva iztekla, vas bom še obvestila," je dejala pevka in igralka.

Kakšna se vam zdi njena ideja? Kateri izdelek bi najraje kupili v njeni spletni trgovini, če bi jo že imela?