nedelja, 25. februar 2018

Za svoje oboževalce pripravlja presenečenje


Pred kratkim se je Dulce María znova pojavila na Twitterju s posebnim sporočilom, s katerim je želela svojim oboževalcem sporočiti, da kljub svojemu zasluženemu počitku ni pozabila nanje. Več kot očitno pa za svoje oboževalce 32-letna zvezdnica pripravlja presenečenje, kar je jasno dala vedeti s svojimi nadaljnjimi objavami.

"Pozdravljeni, moji dragi bojevniki! Ne skrbite, nisem pozabila na vas. V teh trenutkih veliko razmišljam, ustvarjam in počivam, saj si želim zbrati moči za vse to, kar šele prihaja. Prihajajo zelo posebne stvari, v katere sem vložila velik del svojega srca. Hvala vam za vso vašo podporo in ljubezen, ki mi ju vedno izkazujete," je zapisala.

Več kot očitno pa pripravlja neznano presenečenje, saj je v svojih objavah navedla glasovanje, v katerem nas sprašuje iz katerih držav izhajamo. "Mi pomagate s kratkim glasovanjem in mi poveste iz katere države prihajate? Pomembno je, da mi s tem glasovanjem poveste iz katerih držav prihajate," je zapisala.




Za Slovenijo lahko glasujete v drugem tweetu, v kvadratku, v katerem piše España o Europa. Kaj natančno zvezdnica pripravlja še ni znano, seveda pa vas bomo o tem obvestili takoj, ko bomo imeli več informacij.