torek, 24. oktober 2017

Počuti se bolj svobodno


Dulce Maria o vrnitvi na televizijske zaslone ni razmišljala, saj je želela ves svoj čas posvetiti glasbi, a se je na televizijske zaslone kljub temu vrnila z glavno vlogo v seriji Muy padres, ki nastaja pod okriljem televizijske hiše Imagen.

"Sama ponudba za sodelovanje v tem projektu me je presenetila. Bila sem sredi promocije svojega tretjega samostojnega albuma, zato o vlogah v telenovelah ali serijah nisem razmišljala. A sama promocija albuma se je takrat že iztekala, ponudba pa je bila tako dobra, da je preprosto nisem mogla zavrniti, saj je zame predstavljala nov način, kako med ljudi razširiti pomebne življenjske zgodbe, ki bi lahko marsikomu pomagale," je dejala zvezdnica.

Poleg tega, da v seriji nastopa v glavni vlogi, pa je zanjo Dulce napisala in posnela tudi naslovno pesem, ki nosi naslov Borrón y cuenta nueva. "Samo pisanje besedila pesmi je bilo precej zahtevno. Napisala sem kar tri različice besedila, saj sem si želela, da bi pesem bila zabavna in vesela, obenem pa sem želela tudi, da bi besedilo govorilo o ljubezni med očeti in njihovimi otroki, pa tudi o ljubezni na splošno. Pesem je bila napisana ekskluzivno za to serijo," je priznala.

Čeprav je zvezdnica vso svoje življenje delala pri eni največjih televizijskih hiš v Mehiki, priznava, da je za državo pomemben nastanek nove televizijske hiše in ponudba novih vsebin, saj se ljudje naveličajo gledati ves čas enake stvari. "Ko se nečemu ali nekomu zavežem, se te svoje zaveze ali obljube tudi držim. Zelo sem hvaležna Televisi za vse, kar mi je dala. Zanje sem delala od svojega petega leta starosti. Sem pa mnenja, da se je pričela nova etapa, še posebej za igralce. V določenih trenutkih v preteklosti sem zavrnila pomembne projekte drugih televizijskih hiš zaradi lažne zvestobe, katero so mi v preteklosti ustvarili drugi zaradi pogodb, ki so me obvezovale. Vendar pa smo sedaj stopili v novo življenjsko etapo, ne samo jaz, temveč tudi drugi igralci različnih televizijskih hiš," je še dodala.

Vir: Yucatan