ponedeljek, 20. marec 2017

Dulce Maria v pisarnah podjetja Spotify Mexico


Na dan izida albuma DM je Dulce Maria obiskala podjetje Spotify Mexico, kjer je odgovorila na nekaj vprašanj, ki so jih na družbenih omrežjih zastavili oboževalci, zaposleni v podjetju pa so izbrali tista najboljša. Kratek intervju je na Facebooku v živo prenašala kar sama Dulce.

Kakšen je bil proces nastajanja novega albuma?
To je moj tretji solo album. Pesmi zanj sem pričela pisati pred več kot letom dni. Prva pesem iz albuma, ki je izšla, je bila Dejarte de amar. Pesem sem napisala jaz, bila pa je del telenovele Corazon que miente. Prvi single iz albuma je izšel pred manj kot letom dni, seveda govorim o pesmi No se llorar. Za pesem smo seveda posneli tudi videospot. Zatem je bila izdana pesem Volvamos, katero sem posnela v duetu z Joeyjem Montano. Oba singla sta bila med ljudmi zelo dobro sprejeta, za kar se moram zahvaliti vsem vam za podporo. Pred dobrim letom dni sem na družbenih omrežjih objavila fotografijo iz letališča. Takrat sem odpotovala v Los Angeles, kjer sem dneve od zore do mraka preživela v snemalnem studiu, saj smo imeli zelo malo časa, namenjenega snemanju. Priznati moram, da so vsi producenti, s katerimi sem sodelovala na tem albumu, zelo dobro razumeli moje želje, ko sem jim opisala kaj si želim na tem albumu. No in danes, po tolikšnem trdem delu, čakanju, zgodbah ... je končno izšel album, ki je brez dvoma moj najljubši.

Katera pesem, ki ste jo napisali sami, vam je vzela največ časa?
Rekla bi, da pesem Dejarte de amar. Besedilo pesmi je moralo imeti skupne točke z zgodbo telenovele Corazon que miente, povrhu vsega pa sem jo napisala povsem sama. Pri preostalih sem sodelovala z drugimi ljudmi. Pesem Dejarte de amar je nastajala na daljavo. Pisala sem besedilo in ga pošiljala producentu, on pa mi je zadevo vračal z dodano melodijo, nato pa sva se skupaj odločala, kaj je dobro, kaj odveč. Zadeva je bila precej zapletena.

Kako se počutite ob dejstvu, da se vaša glasba predvaja po vsem svetu in ne glede na jezik, ne pozna meja?
Zelo lepo je vedeti, da nas, ne glede na oddaljenost, združuje glasba. Družijo nas zgodbe, ljubezen, sanje, prijateljstvo ... Ni pomemben časovni pas, niti država, jezik ali kultura. To dejstvo me zelo motivira. Zelo rada delim svoje delo z vsemi vami.




Ta spletna stran deluje s pomočjo sponzorjev in oglasov. Pomagajte nam stran ohraniti aktivno s preprostim klikom na oglase. Hvala vsem za pomoč!

Este sitio web funciona con la ayuda de los patrocinadores y publicidad. Ayúdanos a mantener el sitio activo con un simple clic en los anuncios. ¡Gracias a todos por su ayuda!

Vir: Dulce Maria