petek, 10. marec 2017

Dulce Maria posebno posvetilo na albumu namenila svojim oboževalcem


Dulce Maria je na album, kot vedno, zapisala posvetila, namenjena njenim najožjim sodelavcem in družinskim članom. Poleg tega, da se je zahvalila založbi, podjetju Frontline, družini, Iliani ter svojemu fantu, je prav posebno posvetilo na albumu namenila tudi svojim oboževalcem.

"Mojim neutrudnim bojevnikom, HVALA! Hvala, da me poslušate. Hvala, da ste mi odprli svoja srca. Hvala, da sem lahko del vaših življenj. Hvala, da ste mi pokazali, da se sanje lahko uresničijo in mi dokazali, da ljubezen in glasba ne poznata meja. Hvala vsem brazgotinam, ki nas zaznamujejo in nas spominjajo na dejstvo, da smo bili mi močnejši od stvari, ki so nas skoraj uničile. Življenje je potovanje. Dokler se ne predaš in se vedno boriš za dosego svojih ciljev, si bojevnik. Bolj kot nikoli prej hvala Bogu, da sem še vedno živa, da pazi name. Hvaležna sem mu za vsak blagoslov. Pokazal mi je, da je njegov čas res boljši od naših načrtov. Kdor ima vero, ima mir v srcu in neskončno ljubezni. Njegova pot je naša svetloba. Vse na tem svetu je minljivo, naš prostor je v resnici ob njegovi strani v večnosti. Ne pozabite poiskati svoje sreče. Branite svoje sanje, ob tem pa dajte vse od sebe. Edino, kar bomo odnesli s sabo so spomini in ljubezen, ki smo si jo delili. Hvala, da ste na tem potovanju z mano delili svoje sanje. Naj vas bog blagoslovi."
DM