sobota, 4. marec 2017

Dulce Maria: "Nisem popolna, kar sem že večkrat povedala"

Kot že veste, Dulce Maria krasi marčevsko naslovnico mehiške revije Glamour, mi pa vam prinašamo celoten preveden intervju, kateremu prilagamo tudi vse fotografije, ki so bile do sedaj izdane iz tega fotografiranja.



Pot te mlade pevke in igralke je bila vedno zelo uspešna, prislužila pa si je tudi veliko aplavzov s strani svojih oboževalcev. Tudi letošnje leto ne bo izjema: leto namreč pričenja z novim albumom, turnejo in trdno odločnostjo, da bo v svoje roke zajela celoten svet.


Medtem ko ekipa pripravlja vse potrebno za snemanje promocijskega videa, ki bo objavljen na naši spletni strani, sedim z Dulce Mario, ki potrpežljivo čaka, da začnemo z delom. Dobro se zaveda, da delo v tem poklicu zahteva veliko mero nadarjenosti in discipline, a bistvenega pomena je imeti nadzor nad vsem, kar se dogaja v okolici. Njen urnik je najverjetneje zapolnjen z različnimi aktivnostmi, kot so na primer snemanja, priprave na turnejo, načrtovanje promocije, a pred vsem tem daje prednost še eni stvari: svoji družini in prijateljem. Nihče nikoli ni rekel, da bo lahko najti ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem, a Dulce uživa v vsakem delčku tega procesa. 

Pred štirimi leti je izdala album Sin fronteras, ki je požel velik uspeh po vsem svetu. A Dulce Maria se vrača z novim albumom, ki je posnet v stilu, kakršnega je iskala več let. Toda to še ni vse, saj pevka pripravlja tudi turnejo ter številna druga presenečenja. Zelo je srečna, kar je jasno razvidno, medtem ko se pogovarjava. To pa so opazili tudi njeni oboževalci s pomočjo družbenih omrežij, na katerih zvezdnica pridno objavlja fotografije svoje družine in fanta, producenta Paca Alvareza.

Ko pričnemo z intervjujem v primernem vzdušju s kavico v rokah, s čudovitim popoldnevom v ozadju, sem navdušena nad stvarmi, ki so se spremenile od zadnje naslovnice z Dulce Mario, ki jo je krasila v letu 2013. Od takrat pa do današnjega dne je izpolnila kar nekaj svojih sanj, v sebi nisi precej močna sporočila in neverjetno vizijo o življenju (ne glede na to, s koliko težavami se sooča na svoji poti).


Vrnili ste se v snemalne studie in ste tik pred tem, da izdate nov album z naslovom DM. Kakšen je bil proces nastajanja albuma? Kakšne novosti bomo našli na albumu?
Ogromno novosti! Zelo sem zadovoljna z vsem, kar se dogaja v tem letu. Vse se je pričelo s pesmijo Dejarte de amar, ki sem jo napisala in posnela za telenovelo Corazon que miente. Pesem je bila med ljudmi zelo dobro sprejeta in vse od takrat smo delali na tem novem albumu. Za tem je izšel single No se llorar, v katerem govorim o moči, ki jo imamo ženske, ne smemo dovoliti, da nas izrabljajo, obenem pa moramo imeti tudi svoj ponos, pogum in dostojanstvo. Ta pesem je polna moči. Po teh dveh pesmih sem odpotovala v Los Angeles, kjer sem posnela preostale pesmi in uredila preostale podrobnosti. Gre za zreli album, s katerim želim prav vsakemu izmed svojih oboževalcev predati optimistično sporočilo, kar dandanes najbolj potrebujemo. Želela sem, da bi album DM bil neke vrste opomin na to, kako pomembno je, da vedno znova vstaneš in nadaljuješ svojo pot, da imaš rad samega sebe in se bolje spoznaš. Priznati moram, da je med tremi albumi, ki sem jih do sedaj posnela v svoji samostojni karieri, ravno ta moj najljubši. Ima pridih roka, popa, malce pa smo tudi raziskovali druge žanre in zvoke, katerih produkt je na primer pesem Volvamos. Gre za duet, ki sem ga posnela s pevcem Joeyjem Montano, gre za urbano pesem s hitrimi ritmi in je primerna za ples. Videospot za to pesem je zelo seksi! Dobre stvari prihajajo s tem novim albumom. 10. marca je uraden datum izida albuma, prav tako pa že pripravljam turnejo DM world tour. Ta projekt predstavlja ene mojih največjih sanj, ki se bodo kmalu izpolnile.


Kako bodo album DM sprejeli vaši oboževalci?
Glasba je, danes bolj kot kdajkoli prej, ključno orodje, ki povezuje ljudi. To z lahkoto opazim, saj mi na družbenih omrežjih pišejo ljudje iz držav, kot so Argentina, Kolumbija, Poljska, Slovenija, Srbija, Brazilija, Izrael ter seveda Mehika. Glasba govori o različnih tematikah in ni pomembno, v katerem delu sveta živiš, ti lahko določena pesem seže v srce. Glasba izraža veselje, žalost, nostalgijo. Govori o izdaji, slovesu, nerazumevanju. S tem albumom si želim pokazati, da se nikogar in ničesar ne bojim. Branimo se kot ženske, imejmo se rada in spoznajmo se. Na takšen način lahko tisti, ki išče osebo, s katero bi si želeli deliti svoje življenje, najde nekoga, ki te bo spoštoval in cenil, ne glede na izzive, s katerimi se bosta morala skupaj soočiti. Ob tem je v mojih mislih ena pesem iz novega albuma, katere naslov je Cicatrices. Pesem govori o tem, kako pomagati bolečino, vse brazgotine, ki pa jih le ta pusti za seboj, so le dokaz, da si preživel zelo težke trenutke. Nekateri izmed oboževalcev so z mano delili svoje zgodbe, zaradi katerih na žalost veliko preveč razmišljajo o negativnih stvareh, med temi stvarmi je tudi samomor. Sama jim želim s to pesmijo povedati, naj bodo močni, naj v svoji zgodbi poiščejo le pozitivne stvari, s pomočjo katerih bodo lahko nadaljevali svojo pot. Moj navdih za besedila so moja doživetja, prav tako pa včasih navdih dobim iz doživetij mojih prijateljev in drugih ljudi, ki z mano delijo svoje zgodbe. Ravno zato mislim, da jim bo album zelo všeč. 


Pred leti ste dejali, da je bil vaš prvi samostojni album zelo sanjav. Drugi je bil bolj resen. S katerimi besedami bi opisali prihajajoči album?
Da. Album Extranjera je bil bolj romantičen. Bil mi je všeč, a se mi zdi, da je bil bolj nedolžen. Pri albumu Sin fronteras mi je bilo najbolj všeč, da je združeval žanre, ki so mi najbolj pri srcu, povrhu vsega pa sem nekaj pesmi posnela z znanimi imeni, kot so Julion Alvarez, Naty Botero in Pambo. Moj cilj tokrat pa je bil preizkušanje, podiranje zidov in krajšanje razdalj. Od tod izvira tudi ime albuma. A DM mi je najbolj všeč zaradi zvokov, ki so bolj dosledni, je točno takšen, kakršnega sem si že več let želela posneti. Je v popolnem ravnovesju s sanjami a obenem kaže, da z nogami stojim trdno na tleh. Kaže, da verjamem vase in sem ponosna na svoje rane.


Če pogledamo like, katere ste tokom svoje kariere interpretirali, ter besedila, ki so vedno bolj direktna, lahko vidimo, da stvari vedno poveste takšne, kakršne so. Ste takšni tudi v zasebnem življenju, kjer ni kamer in soja žarometov?
Odvisno. Vloge v telenovelah ali filmih nimajo meja, skoraj vedno rečejo prvo, kar jim pade na pamet, ne glede na posledice. A bodimo iskreni, takrat gre za zgodbo v telenoveli ... scenarij se lahko prilagodi, da likom ne gre tako slabo, kot bi jim morda moralo iti. Liki se ne soočajo s posledicami svojih dejanj, v kratkem asu pa vsi pozabijo njegova dejanja ali besede. V resničnem življenju si tega ne moreš privoščiti. Na primer obstajajo ljudje, ki se ti približajo ali govorijo slabo o tebi, a čeprav sama vem kakšno stvar o njih samih, ki bi jih utišala, tega ne bi mogla storiti. To je nemogoče, nisem takšna oseba. Sem drugačna od tega, kar vidite v telenovelah. Znam biti impulzivna, a je moje pravilo takšno, da je potrebno o vsaki stvari najprej dobro premisliti, preden jo naredim. To seveda ne pomeni, da sem vedno tiho in se preprosto sprijaznim z vsem. Ko je potrebno povzdigniti glas in se zavedam, da je veliko na kocki, to naredim brez dvomov.

So milijoni sledilcev na vaših družbenih omrežjih vplivali na vaš način razvijanja javne osebnosti?
Vse, kar mi je bilo v tej karieri dano, vidim kot življenjsko priložnost, obenem pa tudi kot obveznost. Stvari sprejemam s spoštovanjem in odgovornostjo. Obstajajo ljudje, ki družbena omrežja uporabljajo za druge cilje, meni osebno pa je pomembno, da ljudem dajem pozitivna sporočila. To želim ljudem dati. Sem človeško bitje, kot vsi drugi, nisem popolna, kar sem že večkrat povedala. Vedno skušam uresničiti tisto, kar rečem. Najboljše kar jim lahko dam, je vzgled. 


Se vas je kdaj polastil strah, da boste izgubili slavo, ki jo trenutno imate?
Slava ima dobre strani, a obenem ima tudi veliko ceno. Vsi vedno podrobno spremljajo vsak tvoj korak. Včasih si za to hvaležen, saj ti tvoji oboževalci tako veliko lažje sledijo in te podpirajo pri tvojem delu, a je kljub temu zelo težko imeti zasebno življenje. Mene slava in popularnost ne zanimata. Mene zadovoljuje dejstvo, da s svojim delom osvojim srca čim več ljudi. Več src, kot se s svojim delom dotaknem, bolje je. Nočem biti le del modnih smernic, zaradi katerih bodo z mano danes prepevali moje pesmi, jutri pa se sploh ne bodo več spomnili mojega imena. Ljudem želim dati močno in pomembno sporočilo. To tudi sama občutim, ko preberem kakšno knjigo, pogledam film ali serijo. 

Kakšnih stvari ali lekcij ste se tokom svoje kariere naučili, pa bi si jih morda bili želeli vedeti na začetku svoje poti?
Ne vem ... Odkrito povedano si bile vse izkušnje najboljša nagrada. Vse, kar vem danes, vem zato, ker sem to doživela, ne ker bi mi bil nekdo zaupal kakšno skrivnost. Čeprav ti marsikdo zaupa svoje izkušnje in ti daje nasvete, nikoli ni isto, kot takrat, ko to doživiš sam. Šele takrat ugotoviš, česa si sposoben. Vsak korak, ki sem ga naredila, vsak boj, vsak dosežek in vsaka ovira so mi pomagali do tega, da sem postala močna ženska. Ničesar ne bi spremenila, niti slabih stvari ne. Pomembno je, da se boriš za svoje sanje, saj ti nikoli nič ne bo padlo iz nebes. Sam si moraš odpreti pot, kljub negotovosti in strahu. 


Prav tako ste dejali, da želite ženskam sporočiti, naj bodo močne, naj se imajo rade. Kako je živeti kot ženska v svetu glasbe?
Všeč mi je, da imamo več priložnosti in nismo zatrte, kot smo bile pred 50 leti (čeprav je ponekod še vedno tako). Pomembno je, da delaš, uresničuješ svoje sanje in si zastavljaš cilje. Moje osebno mnenje je, da je delo dobro, saj me osrečuje, daje mi občutek neodvisnosti. Čudovito je tudi dejstvo, da se lahko izražamo ter se pridružimo kateremukoli poklicu. Še vedno je težko, saj se ves čas udejstvujemo v svetu moških, še posebej v krajih, kjer moški nikakor ne morejo sprejeti, da ima tudi ženska svoj glas, svojo voljo, želje in sanje. Zato te ponižujejo, se norčujejo iz tvoje občutljivosti in tvojih dejanj. Pomembno je, da smo samozavestni, da verjamemo vase in v svoje sposobnosti. Zaradi tega je nastala tudi pesem Invencible. Besedilo gre nekako takole: 'Encierrame, se como escaparme. Borrame, tengo la tinta para reinventarme.' (Zapri me, vem kako pobegniti. Izbrišime, imam črnilo, da se znova narišem.) Takšne stvari se ne dogajajo le na delovnem mestu. Tudi v ljubezenskem odnosu se ženske včasih podredimo moškemu, ki nam ne dovoli osebne rasti. Brez dvoma, moraš najprej ljubiti samega sebe, preden lahko ljubiš druge.


Kako bi torej definirali ljubezen dandanes?
Sama sem že iz otroštva zelo vztrajna. Ko v nekaj verjamem, se za to borim z vsemi močmi. Enako je v ljubezni. Ljubezen je največji motor v mojem življenju. Predstavljajte si, da sem svojega prvega fanta imela pri 11. letih, najino razmerje pa je trajalo kar pet let. Brez dvoma zame to ni bila igra, ljubezen nikoli ni igra. Tako sem vedno obravnavala to temo in vsakič, ko sem zaključila z razmerjem, ki ni delovalo kot bi moralo - zgodilo se je malokrat, a vsakič je šlo za pomembno življenjsko izkušnjo - sem bila zelo žalostna, saj sem v sebi vedno nosila to idejo, da sem zaljubljena v osebo, s katero bom ostala do konca svojega življenja. Te situacije so zelo težavne, saj zanje ne obstaja drugo zdravilo, kot čas. Zaupati moraš v življenje in kot pravi božji rek, 'nisem te pustil na cedilu, zate imam pripravljenega nekaj boljšega'. Dokler nimaš partnerja, se moraš znati ceniti ter dobro vedeti, kaj si želiš. Ne smeš se slepiti, niti se privaditi določeni situaciji, zaradi katere te preveva žalost ali pa te zadržuje na kraju, kjer ne moreš biti. Trdno prepričana sem, da lahko vsak izmed nas najde osebo, s katero lahko deliš svoje sanje in želje. A tega ne smemo iskati pod stresom in pritiskom. Na primer, grozno je, ko te motijo s temo o otrocih. Meni osebno se to ne dogaja pogosto, imam pa prijateljice, katerim to vprašanje zastavljajo vsako minuto. Živimo v svetu, v katerem lahko takšne odločitve sprejemaš umirjeno in se za naslednji korak odločiš, ko se tebi zdi primerno, ne zaradi pritiska javnosti ali kogarkoli drugega. Če se odločiš za otroka, boš to naredil, ker si želiš in ne zato, ker tako od tebe zahtevajo drugi.


Kako ohranjate ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem?
Na žalost sem se z leti naučila, da tega ravnovesja ni mogoče nadzirati. Ljudje imamo pravico do zasebnosti, a ko si javna osebnost, je to prva stvar, ki ti je ljudje in mediji ne dovoljujejo. Poskušam biti iskrena in odkrita pri stvareh, ki jih izrečem ali naredim. A ko ne vedo, kaj se dogaja v tvojem življenju, si nekaj preprosto izmislijo! Pred nekaj meseci se je zgodilo nekaj, kar me je precej zaskrbelo. Ena stvar je, ko si nekaj izmislijo in sčasoma potone v pozabo, nekaj povsem drugega pa je obrekovanje. Objavili so namreč novico o moji nosečnosti, kar sploh ni res. Najhujše pa ni ta govorica, temveč lažen dokaz izvida iz laboratorija, ki so ga priložili novici. Priznati moram, da imam čudovite oboževalce. So kot neke vrste zasebni detektivi, saj so bili oni tisti, ki so odkrili, da je lažni izvid podpisal zdravnik, ki je umrl že v začetku leta 2016. Si lahko predstavljate! Reviji sem odgovorila, da upam, da so za te izmišljene govorice zelo dobro plačani. Seveda je takoj nastal prepir, saj so si oni še vedno trdili, da je objava resnična. To je zelo žalostno. Vedno si deležen takšnih ali drugačnih novic, a ta je bila res zelo neokusna. Ko bom pričakovala otroka, bo le ta zame pomenil največji blagoslov v življenju. Seveda je v mojih načrtih tudi poroka, družina. Trenutno sem na začetku razmerja, ki me osrečuje in morda se bo v prihodnosti tudi razvilo v tej smeri. In če bi prišlo do nosečnosti, tega nikoli in nikdar ne bi zanikala. A takšne vrste izmišljotine lahko gredo po povsem napačni poti, saj si lahko kasneje izmislijo, da sem naredila splav. Tega pa ne morem dovoliti, saj je v nasprotju z mojimi prepričanji. Na ta dogodek nisem pozabila, zato je potrebno narediti strategijo. Z njimi nočem zapravljati svojega časa, denarja in energije. Takšnih stvari se je potrebno privaditi. Tudi na družbenih omrežjih se lahko kaj hitro zapleteš v prepir. Biti moraš močan in se upreti skušnjavi, da bi zapadel v prepir. Dokler nimaš slabe vesti in te obkrožajo ljudje, ki te imajo radi, vse drugo nima pomena. 


Kakšna čustva povzroča zavedanje, da ste premagali ovire na svoji poti?
Bolj trdo kot delaš, več src boš osvojil. Glasbeni oder ima prav posebno energijo. V stiku si z ljudmi in jim lahko sporočaš vsa svoja čustva in občutke. To mi je zelo všeč. Če se žrtvuješ, ko si na potovanjih, oddaljen od tvoje družine ... to je zelo težko. Želela bi si biti tukaj, mirna in v krogu svojih najbližjih. A konec koncev lahko samo nadaljujem svojo pot in ustvarjam nove stvari. Ko bo izid novega albuma izzvenel, bom imela več prostega časa, ki ga bom lahko namenila novim projektom. Tako te stvari delujejo. Še en primer je film Mas alla de la herencia, katerega snemanja so potekala v Cancunu. Gre za ekološki projekt, ki govori o smeteh v oceanih. S pomočjo tega projekta sem ugotovila, da zelo rada sodelujem pri stvareh, ki ljudi o nečem ozaveščajo. Želim si postati del sprememb. 

Ta spletna stran deluje s pomočjo sponzorjev in oglasov. Pomagajte nam stran ohraniti aktivno s preprostim klikom na oglase. Hvala vsem za pomoč!

Este sitio web funciona con la ayuda de los patrocinadores y publicidad. Ayúdanos a mantener el sitio activo con un simple clic en los anuncios. ¡Gracias a todos por su ayuda!

Vir fotografij: Dulcetes Europe