četrtek, 1. december 2016

Dulce Maria v intervjuju za Claro música México


Dulce Maria je spletnemu portalu Claro música México v kratkem intervjuju, v sklopu promocije pesmi Volvamos, odgovorila na nekaj vprašanj, ki si jih lahko preberete v nadaljevanju. Celoten intervju pa si lahko ogledate na povezavi na koncu te objave.

Kakšen je tvoj idealen dan?
Odvisno od situacije. Vzemimo na primer nedeljo. Zelo rada bi cel dan preživela v pižami, jedla bi pico in gledala filme. Ves dan bi počivala. Če bi zunaj deževalo, bi si privoščila še kavo ali pa vročo čokolado. Morda bi tudi brala ali pa pisala. Vendar pa prav tako zelo rada svoj prosti čas preživim s svojimi najdražjimi in če to lahko počnem v pižami, toliko bolje (smeh). 

Kateri je tvoj najljubši film?
Kar nekaj filmov je, ki so mi všeč. Zelo mi je všeč film, ki je izšel že pred nekaj leti, 10 razlogov zakaj te sovražim. Prav tako mi je zelo všeč film Gladiator, več časa kot mine, bolj mi je všeč. 

Katera knjiga te je najbolj zaznamovala?
Bila je knjiga, ki je v meni vzbudila številne stvari in mi je bila zelo všeč. Naslov je bil Sara. Te knjige nikoli več nisem našla. Prebrala sem jo, ko sem imela 15 ali 16 let, a si nikoli nisem zapisala avtorja, zato knjige nikoli več nisem našla. Prav tako mi je zeli všeč knjiga Ella, que todo lo tuvo, ki jo je napisala Angela Becerra. Tudi Brida, ki jo je napisal Paulo Coelho, mi je zelo všeč. Je jih še več, a se trenutno ne spomnim naslovov. 

S kom bi si želela posneti duet?
Veliko izvajalcev je, katere občudujem in bi si želela z njimi sodelovati, a do tega najverjetneje ne bo prišlo. Zelo so mi všeč Mumford and sons, Imagine dragons, Band of horses. Malce težko bi se povezala z njimi ter jih pripravila do sodelovanja. S komer pa bi si res želela sodelovati, je španska pevka Bebe. Zelo jo občudujem in sem jo imela priložnost tudi spoznati, a imava to težavo, da vsaka živi na svojem kontinentu.

Če ne bi bila pevka, kakšen bi bil tvoj poklic danes?
Delala bi nekaj, s čimer bi se lahko izražala. Delala bi vse, kar je s tem povezano: pisanje, slikanje, risanje, fotografiranje ... v določenem trenutku svojega odraščanja sem si želela študirati oglaševalsko oblikovanje, morda bi se bila osredotočila na to. A na žalost sem preveč nemirna, da bi lahko zdržala vsak dan biti zaprta v pisarni, tako da nisem ravno prepričana, da bi dobro opravljala svoje delo.

Kaj ti daje navdih?
Dve stvari. Prva stvar so brez dvoma moja družina in prijatelji. Oni me motivirajo in mi dajejo moč, da še naprej vztrajam na svoji poti. Po drugi strani pa mi zelo pomaga tudi vera v Boga.