četrtek, 1. december 2016

OPEN: Dulce Maria želi utrditi svojo glasbeno kariero


Z eno najtežjih preizkušenj se bo pevka in igralka soočila marca 2017, ko bo izdala svoj tretji studijski album, s katerim želi utrditi svojo glasbeno kariero, ki je ni pričela z Rebelde, a jo je vloga v le tej telenoveli izstrelila med zvezde.


Preden ji je telenovela Rebelde prinesla slavo po vsem svetu, je imela Dulce Maria za sabo že dolgoletno kariero, katera je vključevala 10 telenovel, več oddaj Plaza Sesamo ter nekatere posebne vloge v filmih.Uspeh telenovele Rebelde je bil povsem nepričakovan, saj se je že pred tem posnelo veliko mladinskih telenovel, ki so se predvajale skorajda povsem neopažene s strani gledalcev. 

Producent telenovele je bil Pedro Damian, na televizijskih zaslonih pa se je predvajala več kot dve leti. To je bilo dovolj časa, da se je Dulce Maria v svetu uveljavila kot igralka in pevka. 

Leta 2011, po razhodu skupine RBD, je Dulce izdala svoj prvi samostojni studijski album: Extranjera. Največji hit tega albuma je bila brez dvoma pesem Inevitable, katere besedilo je pevka napisala sama, videospot pa ima na YouTubu že več kot 23 milijonov ogledov. 

Marca prihodnje leto bo izdala svoj tretji album, ki je bil posnet v Los Angelesu, na njem pa bo mogoče slišati štiri pesmi, ki jih je napisala sama. Izdala je že dva singla; No se llorar in Volvamos, slednjega je posnela v duetu s panamskim pevcem Joeyjem Montano.

Če preletiš svojo celotno kariero, kje misliš, da stojiš danes?
Brez dvoma je bila neverjetna izkušnja biti del skupine RBD, ki nam je odprla vrata v svet. Slišati na tisoče ljudi, ki prepevajo tvoje pesmi; videti na tisoče oboževalcev, ki so se zbirali na stadionih, da bi se udeležili naših koncertov in priložnosti, da smo lahko spoznali toliko različnih držav je res neverjetna izkušnja, ki se je skorajda ne da opisati z besedami. Po drugi strani pa imam za sabo že šest let samostojne kariere, kar pa je precej drugačno od dela v skupini, saj na svojih ramenih nosiš veliko večjo odgovornost. Ko na odru stojiš s šestimi ljudmi, z že določenim konceptom, s telenovelo, serijo in liki, ki jih prepoznavajo na ulici, za sabo, si na nek način zaščiten. Stopiš na oder, daš vse od sebe, a konec koncev to delo ni tako zelo osebno. V samostojni karieri so te stvari drugačne: stopiti sama na oder, se predstaviti s pesmijo, ki sem jo napisala sama, z glasbeniki, ki sem jih izbrala sama ... to je več kot le odgovornost, je obveza, ki jo moraš izpolniti, saj ljudje pridejo na koncert izključno samo zaradi tebe.

Sedaj sem v precej drugačni etapi. Mislim, da sem se tako v profesionalnem kot tudi v osebnem smislu precej spremenila. Sama lahko izbiram projekte, v katerih bom sodelovala. Kar nekaj let sem se oddaljila od telenovel, da sem si zagotovila tudi nekaj zasebnega življenja. Posvetila sem se glasbi, turnejam, na srečo pa imam pred vrati še nekaj projektov, ki jih želim izvesti in razviti.


Ena izmed negativnih plati slave je, da ljudje velikokrat sodijo izvajalce oziroma igralce, ne da bi jih poznali. Kako se soočaš s to pravico, za katero ljudje menijo, da jo imajo in lahko sodijo o tvojem življenju?
Je zelo težko, saj veliko ljudi živi od govoric: to se prodaja, takšne stvari bralci radi berejo, pa čeprav gre za izmišljene zgodbe. Vidijo te kot lik v filmu ali telenoveli, nate gledajo kot na stvar brez čustev, brez življenja. Težko je. A v tej karieri sem že 25 let in v tem času sem se naučila, kako se soočati s takšnimi situacijami, jih prezreti in se raje osredotočiti na pozitivne stvari. Že samo vedenje, da imam po vsem svetu en kup ljudi, ki me podpira pri mojem delu, glasbi, stvareh, ki jih napišem, in mi sledijo na družbenih omrežjih, je dovolj, da se ne odzivam na izmišljotine. Na žalost si zaradi slave izpostavljen in ne moreš nadzorovati, kaj o tebi govorijo. Pomembno je, da veš, kdo si, da to dobro vedo tudi tvoji najbližji, ki te na vsakem koraku tudi podpirajo. To ti daje moč in voljo do življenja.

Si v življenju sprejela kakšno slabo odločitev, ki jo obžaluješ?
Odkrito povedano ne obžalujem svojih odločitev, ni pomembno ali so bile dobre ali slabe, zaradi vseh teh odločitev sem postala oseba, kakršna sem danes. Ko sprejemamo odločitve, smo v tistem trenutku prepričani, da so v tistem trenutku te odločitve najboljše. Včasih so stvari čudovite, spet drugič pa razmišljaš, da bi stvari morda lahko bile boljše. Z leti in z izkušnjami se izboljšuješ.

Si oseba, ki veliko razmišlja o preteklosti?
Naučila sem se živeti v sedanjosti, saj je to najpomembnejše. Preteklosti ne moremo spremeniti, iz nje se lahko le kaj naučimo. Sem vztrajna oseba, ki rada vsak trenutek živi na polno. Ko živiš svoje življenje, se popolnoma predaš in v tem tudi uživaš, kasneje ničesar ne obžaluješ. Uživati je potrebno v tem kar imamo, da kasneje ne rabimo reči: "Želela bi si, da bi bila bolj uživala v tem trenutku."

V kakšni luži vidiš vlogo žensk v tej karieri? So sedaj na voljo bolj zanimive vloge, kot v preteklosti? 
Na splošno gledano, so boljše priložnosti ženskam na voljo povsod, ne le v tej karieri. Živimo v času, v katerem je še vedno prisotnih ogromno razlik med spoloma, a se ženska že lahko osredotoča tudi na druge stvari, ne le na poroko, vzgojo otrok in gospodinjskih opravkov. Imamo več izbire. Seveda se odločimo za otroke, a malce kasneje, kot bi se sicer. Nekatere se zanje tudi ne odločijo. V mojih krogih na primer, so že na voljo serije, v katerih glavna vloga pripada ženskam in ne govorim samo o ljubezenskih zgodbah, temveč tudi v akcijskih. Vse ni več osredotočena na moške, temveč svoje priložnosti dobivajo tudi ženske. Tudi v podjetjih dandanes veliko pomembnih vlog prevzemajo ženske. Tudi družbena omrežja so velik korak za ženske in za svet na splošno, saj smo lahko z njihovo pomočjo povezani z ljudmi po vsem svetu.


Meniš, da še vedno obstajajo slabosti, ki jih ženske ne smejo pokazati javnosti, če se želijo uveljaviti v določenem ambientu?
Sama sem mnenja, da moraš, ne glede na spol, vedno biti takšen kakršen si. Ne rabiš skrivati ničesar, po drugi strani pa o svojih dejanjih ne rabiš dajati pojasnil. Dokler nimaš slabe vesti, lahko brez težav in obžalovanj stopiš pred ljudi. Če te bodo ljudje napadli, naj to storijo, a na drugi strani obstajajo ljudje, ki te bodo iz istega razloga imeli radi. Kot ženska, kot človeško bitje, bodi takšen kakršen si, brani svoje ideje in želje. Ljudje te bodo konec koncev imeli radi, te bodo kritizirali ali pa jim preprosto ne bo mar zate. Ne moreš hoditi po svetu in se pretvarjati, da si nekdo drug, saj boš za to plačal visoko ceno. Vsaj jaz tega ne bi storila.

So ti všeč družbena omrežja? Si rada preko njih v stiku s svojimi oboževalci?
Zelo rada se izražam. Ena izmed stvari, ki mi daje moč, da nadaljujem s svojo kariero je ta, da je po vsem svetu kup ljudi, ki me poslušajo in me resnično slišijo, poslušajo mojo glasbo, berejo moje objave, me prosijo za nasvete in mi celo pošiljajo pisma z njihovimi življenjskimi zgodbami. To je zame eden največjih razlogov, da še naprej vztrajam v tej karieri. S pomočjo družbenih omrežij si lahko v stiku z ljudmi iz vsega sveta. S pomočjo družbenih omrežij sem spoznala ljudi iz Slovaške, Srbije, Poljske, iz vseh koncev sveta. Je orodje s katerim lahko z ljudmi deliš svoje delo. Seveda so mi všeč: rada sem v stiku z njimi, tako izvem njihove zgodbe in spoznavam njihov jezik. Spoznavam njihove navade in z njimi delim svoje.

Dobro preveriš besedilo, preden ga objaviš na družbenih omrežjih?
Da, saj so se stvari zelo spremenile. Spomnim se leta 2006, 2007, ko se je pojavil Twitter in si lahko objavil karkoli si želel, pa se ni zgodilo nič. Bilo je zabavno in osvobajajoče. A sčasoma se je to prelevilo v orožje, saj obsojajo prav vsako besedo, ki jo objaviš. Odločitev, da bom dobro razmislila preden karkoli objavim, sem sprejela, ko se je število mojih sledilcev pričelo občutno večati. Takrat sem imela 11.000 sledilcev, sedaj pa jih imam več kot 6 milijonov. Seveda imam veliko odgovornost do vseh ljudi, ki mi sledijo in me občudujejo, pa tudi do tistih ,ki me ne marajo oziroma jim nisem všeč. Poskušam jim dati čim bolj pozitivna sporočila, a obenem se ne odrečem sama sebi in v teh sporočilih poskušam jasno izraziti tudi svoja stališča in mnenja.