četrtek, 7. januar 2016

Líderes Mexicanos: Dulce Maria je ustvarila prav posebno, trdno vez s svojimi oboževalci


Priznana mehiška pevka in igralka, rojena v glavnem mestu Mehike. Septembra 2009 je bila s strani Googla in fundacij Save the children ter Chicos.net izbrana kot predstavnica kampanje Tecnologia, katere namen je bil mlade ozaveščati o pravilni uporabi tehnologije in interneta. Dulce Maria z več kot 8. milijoni sledilcev na Facebooku deli svoj vsakdan, svoje misli ter doživetja.

Ko so se socialna omrežja šele pričela dodobra uporabljati in so bila sprejeta kot zelo dober vir komunikacije, je Dulce Maria že imela nekaj milijonov sledilcev. Brez načrtovanih strategij je Dulce Maria ena redkih zvezdniških imen, ki je ustvarila prav posebno, trdno vez s svojimi oboževalci. Eliot nagrado, katero je prejela, samo potrjuje to dejstvo.

Twitter, Facebook in Instagram so socialna omrežja, h katerim se zateka Dulce Maria. Zelo dobro razume pomembnost vsakega izmed omenjenih omrežij v prejšnjem stavku, obenem pa je presenečena nad tem, kako zelo so ta omrežja z leti zrasla in pridobila velika števila uporabnikov. "Prav neverjetno je, kako so se s pomočjo socialnih omrežij naša življenja spremenila. Meni osebno pomagajo, da sem lahko v tesnem stiku s svojimi oboževalci po vsem svetu, sedaj ne poznamo več meja."


Vendar pa imajo socialna omrežja sedaj tudi negativne lastnosti. Včasih so bila precej nedolžna, eno objavljeno sporočilo ni pomenilo ničesar, sedaj pa je tega konec. Sedaj moramo biti pri svojih objavah zelo odgovorni: "Ko si javna osebnost, lahko prav vsaka objava nate vpliva pozitivno ali pa negativno; vsako sporočilo je potrebno objaviti s tem zavedanjem."

Po drugi strani pa se s socialnimi omrežji povečujejo tudi prednosti in priložnosti, obenem pa se lahko uporabijo za pozitivna sporočila, sporočila proti nasilju, preko socialnih omrežij je mogoče tudi izkazati podporo kampanjam in fundacijam. Na zadnji podelitvi nagrad Eliot je bila Dulce Maria nesporna zmagovalka v kategoriji Likes verdaderos, saj je že takrat imela na Facebooku več kot 8.300.000, na Twitterju pa več kot 6.130.000 sledilcev.

Svojo nominacijo si je delila z Eugeniom Derbezem, preostanek nominirancev pa pripada generaciji javnih osebnosti, za katere bo le čas pokazal ali so dovolj močni in uživajo dovolj podpore, da bodo na tem položaju tudi ostali ali pa bodo utonili v pozabo. Dulce Maria je v svojem primeru prepričana, da se zvestoba njenih oboževalcev dolguje: "Oddaljena sem od tiste slike, ki jo o zvezdnikih prikazujejo družba in mediji, zaradi katerih so ljudje mnenja, da zvezdniki živimo obkroženi  z glamurjem, zelo malo pa je tistih, ki vedo, da je to zelo daleč od resnice. Sama sem povsem navaden človek, zelo rada svoje stvari delim z drugimi."

In po njenem mnenju največji del odgovornosti leži na tej točki: "Govorimo o milijonih sledilcev, to je veliko življenj, katerim je vsaka tvoja beseda pomembna, naše objave vplivajo na njihov vsakdan, na njihova življenja. Zaradi tega je zelo pomembno, da jim poskušamo dati pozitivna sporočila, prav tako je pomembno koliko časa jim posvetimo."

Njen telefon ne zvoni ves čas, prav tako ne pregori zaradi številnih prejetih sporočil. Pevka zagotavlja, da ima te zadeve povsem pod nadzorom. "Sama upravljam svoja socialna omrežja. Ko imam kakšen prost trenutek, poskušam svoje oboževalce obveščati o svojem delu, projektih ter o svojih vsakodnevnih doživetjih. Seveda ne morem videti prav vsakega sporočila, vendar pa se trudim, da sem na tekočem."

Kot to počnejo podjetja, tudi sama socialna omrežja uporablja za delo, saj ima na voljo svoj lasten trg (oboževalce). "Tako vidiš mnenja ljudi, ki ne lažejo."

Ta prva podelitev nagrad Eliot se pevki zdi zanimiva: "Te nagrade so priložnost za ljudi, ki izstopajo in uporabljajo svojo kreativnost, talent in inteligenco, socialna omrežja pa uporabljajo na pozitiven način ter druge navdihujejo nad pravilno, pozitivno uporabo socialnih omrežij."

Vir: Lideres Mexicanos