četrtek, 7. januar 2016

Dulce Maria zagotavlja, da snemanja telenovele Corazon que miente potekajo brez težav


Kot že vemo, Dulce Maria v telenoveli Corazon que miente prvič po letu 2009 sodeluje s svojim nekdanjim fantom Pablom Lylom. V medijih se pojavljajo številna ugibanja in vprašanja o tem, kako potekajo stvari med njima. Oba zagotavljata, da med njima ni zamer, niti napetosti, da se zelo dobro razumeta, snemanja pa potekajo v zelo sproščenem vzdušju.


"Pravzaprav je vzdušje zelo sproščeno, saj je od takrat minilo že veliko časa. Oba sva nadaljevala vsak svojo pot ter sva se zadev lotila vsak na svoj način. Meni osebno se zdi, da to dejstvo, da se poznava že od prej, nekako pripomore k boljšemu delu in vzdušju na snemanjih. Vedno je dobro, da si igralci med seboj zaupajo in spletejo prijateljske vezi, saj skupaj preživimo veliko časa," je dejala Dulce.


"Zanima vas ali je bilo kaj težav. Presenetilo me je, saj sem pričakoval, da bo prisotna kakšna težava ali da bo prisotna nelagodnost, vendar temu ni bilo tako. Med nama je od prvega trenutka prisotna medsebojna podpora," je povedal Pablo Lyle.

"Jaz sem trenutko samska, toda tudi, če bi imela partnerja, je vsem jasno s kom si v razmerju in s kom delaš. Na snemanjih ni nobenih težav. Drugače pa se takšne stvari dogajajo vsak dan, pri skoraj vseh telenovelah," je še dodala Dulce.

Vir: @AndyGCC