sobota, 12. september 2015

Dulce Maria se je opravičila svojim oboževalcem na socialnih omrežjih


Dulce Maria bi morala včeraj zvečer, v sklopu svoje turneje Sin Fronteras Reloaded Tour, nastopiti v kraju Nuevo Laredo (blizu Monterreyja), toda nekaj minut pred pričetkom koncerta, jim je zagodlo vreme, saj se je ulilo kot iz škafa, dež pa je dodobra namočil celoten oder in opremo, ki je bila na njem.

"Žalostna sem, zaradi močnega naliva je bil koncert odpovedan. Niti jaz, niti moja ekipa nismo mogli storiti ničesar, da bi to preprečili. Oprema za zvok in osvetlitev so bili popolnoma premočeni ... zaradi naše varnosti nam niso dovolili nastopiti. Samo zato sem prišla sem ... z upanjem, da bi z vami delila svojo glasbo in vas razveselila. Zelo mi je žal, upam, da se bom kmalu vrnila in hvala vsem, ki ste prišli. Zelo sem razočarana," je zapisala pevka. Zatem je objavila fotografijo na kateri je s svojo ekipo, pod katero je zapisala 'fotografija z mojim bendom tik preden bi morali stopiti na oder'

"Organizatorje sem prosila, če bi lahko pripravili vsaj M&G, vendar za to ni bilo ustreznih pogojev, niti ustrezne organizacije, saj je bilo vse poplavljeno in ni bilo varno. Kakorkoli, res mi je žal. Če bi bilo odvisno od mene, dobro veste, da bi poskušali najti rešitev, vendar to na žalost ni bilo mogoče. Rada vas imam!" je še dodala pevka.

Vir: Dulce Maria