torek, 4. avgust 2015

Henry Mendez spregovoril o Dulce v enem izmed intervjujev


Pevec Henry Mendez je pred kratkim opravil intervju za spletni portal BFace, v katerem je spregovoril o pesmi No regresa mas, katero je posnel v duetu z Dulce Mario. Beseda je nanesla tudi na morebitni novi duet z njo.

Vaša plošča Dale mambo je vsebovala vsega po malem. Je bila na nek način vrhunec vaše kariere?
"Da. Morda so me ljudje označili za mehko dušo, saj me je več ljudi povprašalo zakaj se moja glasba tako zelo močno navezuje na romantiko (smeh). Pri nas so bile prav vse pesmi iz plošče uspešnice, vendar je potrebno razmišljati tudi za tuj trg, saj imajo tam nekatere žanre, ki nam tukaj na primer niso všeč. Zaradi tega je bila moja plošča posneta za vse poslušalce in vse države. Moral sem dodati tisti kanček raznolikosti. In na mojo srečo je bil rezultat zelo dober. Več pesmi se je uvrstilo na visoka mesta glasbenih lestvic, kot je na primer No regresa mas, duet z Dulce Mario, ki je bil zelo uspešen v Venezueli in Ekvadorju."

Pesem No regresa mas je bila velik hit. Večkrat si omenil, da je Dulce Maria (takrat še s skupino RBD) zapolnila stadion Maracana. Kakšna je bila tvoja izkušnja z njo?
"Resnica je, da je Dulce velika, mednarodno poznana umetnica in delati s tako uspešno osebo je neverjetno, še posebej, ko si nepoznan izvajalec - v tem primeru sem to bil jaz, saj me izven meja Španije nihče ni poznal. Imeti priložnost delati s tako veliko umetnico, ti da prestiž, da ti voljo, prav tako pa ti da tvojo lastno kredibilnost. Seveda je pomembno tudi dejstvo, da je celotna pesem moja: napisal sem besedilo, naredili smo celotno produkcijo pesmi ter ji jo poslali, vključno z njenim besedilom, prav tako pa smo ji dali dovoljenje, da lahko spremeni karkoli hoče, v primeru, da ji kateri del ne bi bil všeč. Priznati moram, da sem Dulce Marii zelo hvaležen. Kmalu bo znova pri nas in žal mi je, da se ji zaradi številnih obveznosti, ne bom mogel pridružiti. Zaželim ji lahko le veliko sreče, obenem pa vem, da kjerkoli se pojavi, ji povsod gre odlično. Ne izključujeva nadaljnjega sodelovanja v prihodnosti, saj sva oba zelo zadovoljna z uspehom pesmi No regresa mas."

Vir: BFace