nedelja, 16. avgust 2015

Dulce Maria izdala nekaj podrobnosti o prihajajočih projektih


Novinarji so Dulce Mario včeraj ujeli na oranžni preprogi prireditve KCA Mexico 2015, kjer so iz nje uspeli izvleči kar nekaj novih informacij. "Zelo sem vesela, da sem se lahko udeležila prireditve, nominirana sem v dveh kategorijah. Sprva se prireditve nisem nameravala udeležiti, ker je bilo v mojem načrtu potovanje, ki pa se je nepričakovani preložilo, zaradi tega sem se odločila priti. Vedno je zelo lepo videti in čutiti podporo, ki ti jo izkažejo oboževalci," je dejala. 

Ko so jo povprašali ali je bilo njeno potovanje načrtovano zaradi delovnih obveznosti, je pevka odgovorila: "Iščem material za novo ploščo, kar pa traja precej časa. Temu je bilo namenjeno potovanje, ker pa je bilo preloženo, sem sedaj tukaj. Imam tudi nekaj načrtov za filme, ki se bodo realizirali prihodnje leto, tudi plošča bo pripravljena šele enkrat prihodnje leto."

"V načrtu imam posneti ploščo z desetimi ali več pesmimi, vendar pa bo celoten proces trajal najmanj devet mesecev. Nekaj pesmi bom napisala tudi sama," je dejala pevka, ko so novinarji želeli malce več podrobnosti o novi plošči.

"V načrtu imam dva filmska projekta, ki se bosta realizirala prihodnje leto. Na žalost ne morem izdati nobene podrobnosti, dokler ne podpišem ustreznih pogodb, izdam lahko le, da bosta oba filma mehiška. Veselim se svoje vrnitve k igralstvu," je še dodala.


Vir: EnPOPados