torek, 2. julij 2013

Dulce Maria bo morala Lagati za preživetje

Po kar treh letih odsotnosti se Dulce Maria vrača na televizijske zaslone s prav posebno vlogo v telenoveli Mentir para vivir (Laži za preživetje). Igralka je spregovorila o novem projektu in njenem liku v zgodbi.

"Vse skupaj je eno veliko presenečenje, saj sem še pred kratkim govorila, da nočem snemati telenovele v tem trenutku. Zadnja tri leta sem se malce oddaljila od tega dela mojega življenja, nato pa sem prejela ta predlog, ki mi ga je poslala Rosy Ocampo, ki je odlična producentka. Z njo sem sodelovala že pri Plazi Sesamo (Sezamova ulica). Ravno sem končala s snemanjem nove plošče, zato sem si rekla zakaj ne, konec koncev gre za posebno vlogo, ki bo v telenoveli prisotna samo tri mesece. Razlikuje se od vlog, ki sem jih imela do sedaj," nam je povedala igralka.

Dulce bo interpretirala intenziven lik, ki pride v Mehiko, da bi odkrila temno plat očetovih poslov, vlogo, ki jo bo interpretiral Joaquin Cosio. "Ime ji je Jacquie, pravzaprav ji je ime Joaquina Barragan. V Mehiko pride iz tujine. Njen oče je poskrbel, da je imela dobro življenje, ona pa ne ve zakaj in na kakšen način ji je to lahko omogočil. Zato pride v Mehiko, da bi odkrila od kod prihaja očetov denar. Seveda jo odkritje zelo preseneti, toda zagotoviti hoče pravico," pove Dulce o svojem liku.

V telenoveli se bo Dulce znašla iz oči v oči z mafijskimi posli: "Razkriti hoče vse, kar odkrije. Srečala bo zelo nevarne ljudi, gre za zelo realen lik," je še povedala, navdušena nad novo vlogo.





Vir fotografij: @DMForoUnivision in @DulceOnlineNews