nedelja, 9. september 2012

Dulce bo svoj album izdala leta 2013

4.9.2012, Musica Terra

Medtem, ko Dulce odgovarja na vprašanja novinarjev, se nahaja v eni izmed fitnes dvoran. Kot vedno je zelo privlačna, s spuščenimi lasmi in črnimi kratkimi hlačami. Njeni kratki nohti niso polakirani in skoraj ni sledu o nasmešku.

Pevka in igralka še vedno zgleda zelo mladostno, kot takrat, ko je nastopila v fenomenu Rebelde in skupini RBD, ki sta jo izstrelili v svet slavnih, in ji nihče ne bi pripisal, da šteje že 26 let.

Zunaj so jo pričakovali otroci in odrasli latino prebivalci, ki so kasneje skupaj z zvezdnico praznovali ob uspešni postavitvi parka za otroke. "Latino prebivalci so tukaj veliko bolj prijazni kot v Mehiki," je povedala Dulce.

Dve leti sta že minili odkar je Dulce izdala svojo prvo samostojno ploščo Extranjera in dobro leto dni odkar je izdala drugi del iste plošče. Njena naslednja plošča bi naj izšla v leti 2013, je izdala. Pripravljeno že ima skoraj polovico nove plošče in večina pesmi je nastalo izpod njenega peresa.

"V to produkcijo sem se vključila 100%, veliko časa sem namenila pisanju besedil," je ponosno povedala Dulce. "Plošča vsebuje 100% mene, govori o ljubezni in razočaranju, o življenju, toda recimo, da vse skupaj vsebuje nekoliko humorja."

"Bo veliko bolj energičen, (toda) pesmi ne bodo ravno za v diskoteko. Nekaj pesmi bo, ob katerih boš lahko zaplesal in da, vse pesmi bodo bolj intenzivne," je dodala. Še posebej jo veseli, da se je osredotočila na pisanje besedil in sestavo plošče, ob prevzetju večje odgovornosti pri sami produkciji je tudi bolj dorasla v vseh pogledih, tako na glasbenem kot na osebnem področju.

"Naučila sem se biti sama, tudi na začetku moje kariere sem bila sama. Sama sem zadolžena za iskanje glasbenikov, vključena sem v izgled plošče, pesmi, besedila, v potek mojih koncertov, v moj izgled, moja oblačila. Vse to počnem jaz. Jaz najamem svojo ekipo, moje ljudi. To je zelo drugačno od dela v skupini, kot je bila RBD, kar te prisilo odrasti, saj na svojih ramenih nosiš veliko odgovornosti."

Med kratko otvoritveno slovesnostjo parka za otroke, se je Dulce ves čas fotografirala tako z otroci kot z odraslimi. Prizor je bil pravo nasprotje tistega pred nekaj leti, ko so bili člani skupine RBD fenomen, ki so ob sebi imeli vedno na stotine ali tisoče oboževalcev, tako v Latinoameriki kot ZDA. Za vrnitev na prag uspeha se zvezdnici sploh ne mudi.

"Nisem ena izmed tistih oseb, ki si zamislijo neko stvar in jo naredijo, imam pa načrte," je pojasnila igralka telenovel, kot so Retrato de familia (Družinski portret) in Alondra. Medtem, ko nadaljuje s snemanji, je povsem osredotočena na glasbeno kariero, dodaja.

"Trenutno sem osredotočena na glasbo, pisanje besedil in na nadaljevanje z urami petja," je povedala.