nedelja, 4. november 2018

Nase nikoli ni gledala kot na pesnico ali intelektualno osebo


Dulce María bo v bližnji prihodnosti javnosti predstavila svoj nov glasbeni album, ki ga je poimenovala Origen. Gre za projekt, ki je sestavljen iz pesmi, ki jih je napisala sama, a se iz takšnega ali drugačnega razloga nikoli niso uspele uvrstiti na njene predhodne albume.

"Sami procesi nastajanja pesmi so različni. Nikoli ne sedem za mizo in si rečem, zdaj bom pa napisala pesem. Vse je odvisno od moje volje in samih čustev, s katerimi se v tistem trenutku soočam. Včasih mi ideja v glavo šine, ko sem tik pred tem, da zaspim. Včasih dobim zelo natančne zamisli, iz katerih potem nastane celotna pesem, spet drugič dobim samo osnovno idejo, iz katere moram nato sama ustvariti celotno besedilo," je razkrila 32-letna zvezdnica.

Splošno znano je, da se lahko iz prav vsakega dogodka ustvari umetniško delo. "Ideje lahko pridejo od preprostega opazovanja narave, ali pa preprosto slišim kakšno pesem, ki v meni vzbudi določena čustva. Ko je moja domišljija aktivna, si redno zapisujem ideje, iz katerih se kasneje razvije celotno besedilo. Nato se srečam s svojimi prijatelji, ki so po poklicu skladatelji in glasbeni producenti in skupaj ustvarimo pesem, ki jih kasneje poslušate na mojih albumih," je razkrila.

Deset let je minilo od izdaje njene knjige Dulce amargo, v kateri se nahajajo njene misli in razmišljanje iz najstniških let. Ni potrebno posebej poudarjati, da se je knjiga znašla na prodajnih policah različnih držav. S knjigo pa se je zvezdnica uspela predstaviti na različnih knjižnih sejmih, kot je na primer mednarodni sejem knjig v Guadalajari, katerega se vsako leto udeležijo velika imena iz sveta literature. "Odkrito povedano ne berem veliko poezije, a mi je zelo všeč Mario Benedetti, ki pa ni Mehičan. Poleg njega mi je zelo všeč Pablo Neruda. Ko sem v Čilu snemala film, sem imela priložnost obiskati vse tri njegove hiše, zato dobro poznam njegovo zgodbo. Zelo všeč pa so mi dela Eduarda Galeana, katerega mislim, da sem največkrat preučevala in podrobno preučila njegova dela. Čeprav ni pesnik, mi je zelo všeč tudi Paulo Coelho, ki nam s svojimi deli vedno daje posebna sporočila in nauke. Sama se ne ukvarjam s poezijo, temveč preprosto zapisujem svoje misli in čustva," je dejala.


In čeprav je s svojo knjigo močno opozorila nase v literarnem svetu, Dulce María vsa mnenja, pohvale in kritike sprejema mirno in zagotavlja, da pri pisanju svojih pesmi preprosto izraža svoja čustva. "Nase ne gledam kot na pesnico, saj so pesniki zelo intelektualni, v svojih delih pa odražajo ogromno različnih stvari, medtem ko sama s svojimi deli izražam čustva, ki jih v določenem trenutku čutim," je iskreno priznala.

In kot vsaka oseba, se tudi 32-letna pevka in igralka zaveda, da je umetnost moč najti povsod. "V prav vsaki stvari lahko najdemo kanček umetnosti. Sončni zahod je svojevrstna poezija, saj ob njem v sebi občutimo na tisoče stvari. V nas vzbudi domišljijo in te popelje v svet iluzij. Sama poskušam brati in pisati v tej smeri: o stvareh, zaradi katerih se počutimo bolje in nam dajejo upanje. Glasbo, umetnost in ljubezen so stvari, ki se jih ne smemo sramovati, temveč jih moramo rešiti, saj jih na tem svetu primanjkuje," je razkrila.

Pevka verjame, da bodo njene nove pesmi, ki temeljijo na njenih čustvih in doživetjih, med njenimi zvestimi oboževalci dobro sprejete. "Ljudem bom predala delo, ki je sestavljeno iz mojih čustev, doživetij, zgodb in misli. Želim jim pokazati delček sebe, ki ga do sedaj še niso imeli priložnost spoznati," je še dodala.

Kdaj natančno bo njen nov album ugledal luč sveta še ni znano, je pa Dulce svojo pot v tej smeri pričela 5. oktobra na koncertu v Mehiki, katerega so se udeležili oboževalci iz vseh koncev sveta.