sobota, 23. junij 2018

Zagotavlja, da so družbena omrežja ključnega pomena v njeni karieri


Pevka in igralka, Dulce María, je priznala, da ima zahvaljujoč družbenim omrežjem veliko tesnejši stik s svojimi oboževalci iz različnih držav, s katerimi lahko deli svoje misli, pozitivna sporočila in delčke svojega vsakdanjega življenja.

"Družbena omrežja so z vsakim dnem bolj priljubljena in pomembna, zato je potrebno zelo paziti, kakšna sporočila na njih objavljamo. Na samem začetku sem na svojih profilih objavljala vse, kar mi je padlo na misel, kar je bila velika napaka. Do današnjega dne sem spoznala, kako pomembno je dobro razmisliti kaj točno želiš s svojimi objavami sporočiti drugim. Čeprav se trudim biti zelo pazljiva, obenem skušam biti takšna, kakršna sem. Da družbenih omrežjih se vedno trudim objavljati pozitivna sporočila, saj mi povsod sledi veliko število mladih, ki takšna sporočila potrebujejo," je v pogovoru z mehiškimi mediji dejala 32-letna zvezdnica, ki ima na Facebooku več kot devet milijonov sledilcev ter več kot sedem milijonov na Twitterju in Instagramu.

Kljub slabim platem družbenih omrežij pa zvezdnica priznava, da so le ta postala pomembna povezava med njo in njenimi oboževalci, s katerimi vsakodnevno deli informacije, povezane z njeno kariero, obenem pa se lahko z njimi tudi pogovarja, ne glede na to od kod prihajajo. "Oni so moji bojevniki. Včasih me preseneča, koliko ljudi je na enem kupu. Še bolj pomembno se mi zdi, da lahko svojim oboževalcem tudi sledim, nekatere izmed njih sem spoznala med obiskom njihovih držav, sedaj pa sem lahko z njimi znova v stiku. Zaradi tega smo veliko bližje drug drugemu. Rada vidim, da mi s svojimi komentarji in opazkami sporočajo kaj jim je pri mojem delu všeč, kaj bi si želeli spremeniti, kar je meni osebno zelo pomembno," je dejala pevka, ki je trenutno v polnih pripravah na svoj koncert.


5. oktobra v Mehiki pripravlja velik koncert,katerega se bodo udeležili številni oboževalci iz različnih držav, kot so Kolumbija, Brazilija, Španija, Slovaška ter številne druge. Dulce je razkrila, da so priprave na koncert že v polnem teku, obenem pa pripravlja nov album, ki nosi privlačen naslov Origen. "Celoten projekt je na nek način vrnitev k mojim koreninam, vrnitev k stvarem, zaradi katerih sem se odločila posvetiti glasbi. Celotno zadevo pa bom seveda predstavila na samem koncertu," je dejala pevka, ki bo več podrobnosti razkrila v prihodnjih tednih.