nedelja, 28. julij 2019

Razkrila je težave, s katerimi se je soočala v času skupine RBD


Dulce María je po vsem svetu zaslovela z vlogo Roberte Pardo v mladinski telenoveli Rebelde, v sklopu katere je kasneje nastala tudi glasbena skupina RBD, ki je s svojimi hiti in koncerti obkrožila svet. 15 let po premieri te telenovele, je 33-letna mehiška zvezdnica razkrila slabo plat njenih doživetij v tej tako zelo pomembni etapi njene poklicne poti.

V intervjuju za oddajo Hoy, je Dulce María razkrila, da vse ni bilo tako rožnato, kot se zdi na prvi pogled. Vsem uspehom in slavi navkljub je zanjo to čas, v katerem se je počutila najbolj osamljeno. "Vse skupaj je bilo res neverjetno. Vsej slavi navkljub, nikoli nisem čutila potrebe po zvezdniškem in vzvišenem obnašanju. Seveda je moja poklicna pot v tem času resnično vzcvetela. V tem času so me vsi poznali, kar se čustvenega vidika tiče, pa še nikoli nisem bila bolj osamljena," je iskreno priznala pred kamero.





Igralka in pevka je izpostavila, da v tistem času, ko je zaslovela na mednarodni ravni, najbolj obžaluje dejstvo, da ni imela časa za družino in običajno življenje. Čeprav je zapadla v depresijo, je morala skoraj vsak dan stopiti na oder z nasmeškom na ustih, ne glede na to ali je bil ta nasmešek resničen ali lažen. "Ne glede na to ali si bil depresiven, si moral stopiti na oder, pred ljudi, peti in plesati. Ne glede na vse, si moral najti moč in se delati, kot da je vse v najlepšem redu. Takrat sem veliko pisala, to je bil moj način izražanja. V svojih zapisih sem odkrivala, kaj je narobe z mano. Samo tako nisem izgubila same sebe in sem odkrivala po kateri poti želim nadaljevati moje življenje," je dejala.


Dulce je prav tako priznala, da je imela po zaključku etape s skupino RBD manjšo krizo, ki pa je ni imela časa uspešno prebroditi, saj so jo že čakale druge obveznosti. "Ko sem zaključila obveznosti s skupino, sem takoj pričela s snemanji telenovele Poletje ljubezni, ki sem jo znova snemala pod vodstvom producenta Pedra Damiána. Po zadnjem koncertu skupine v Madridu sem se z letalom odpeljala naravnost v Veracruz, kjer so že potekala snemanja telenovele. Bilo je zelo težko, saj si na nek način nisem uspela privoščiti ustreznega žalovanja za zaključeno življenjsko etapo, ki mi je življenje obrnila na glavo. Bilo je toliko stvari, ki so se dogajale in spreminjale moje življenje, da sem po zaključku snemanj telenovele zapadla v krizo. Želela sem si le uživati svoj čas z družino, preostanek pa preživeti v postelji, daleč stran od zunanjega sveta. Včasih sem prišla iz turneje, stopila v svoje stanovanje in planila v jok, a sem že čez pet ur morala znova iti na delo. Tako zelo sem hrepenela po običajnem življenju, da sem se v določenih trenutkih želela povsem odklopiti od zunanjega sveta," je razkrila.




Medtem, ko si je po zaključku snemanj telenovele Poletje ljubezni (Verano de amor) res za kratek čas povsem odklopila in se ni pojavljala v medijih, je velik del svojega časa posvetila pisanju, tokom katerega so nastale številne pesmi, ki jih je moč slišati na njenem prvem samostojnem glasbenem albumu z naslovom Extranjera.


Kot kaže je mehiška zvezdnica svoje težko obdobje uspešno prebrodila, saj je danes povsem osredotočena na priprave svoje sanjske poroke s producentom Franciscom 'Pacom' Álvarezom, do katere naj bi prišlo že oktobra letos.






Eyyyy perdón que he estado un poquito ausente 😓😒🙈 les comparto un poquito de lo que he hecho estos últimos días ,a parte de volverme un poco loca organizando mil cosas y tomando muchas decisiones etc...😓😅😅 Tuvimos una cata de vinos mexicanos buenísimos!🍷 festejar a los papás valorando cada momento con mi papá y con mi mamá , mis hermanas y toda mi familia que amo y siempre te llena de fuerza ❤️ la naturaleza nunca deja de asombrarme y de sorprenderme , amanecer violeta, está creciendo un alcatraz que planté ,luna llena ...🌕🌄🌱🌺 tuvimos otra cata de vino y un menú un poco excéntrico pero súper rico👌🏻😋esos momentos para descubrir nuevos sabores y compartir nuevas experiencias con la persona que amas es de lo mejor qué hay!❤️❤️ disfrutar y abrazar y llenar de besos a mis sobrinas que tanto quiero ... y esperando a que pueda compartir con ustedes algunas cosas que he preparado para ustedes pero que aún no están listas y no puedo compartirles pero seguro el próximo mes o sea en solo unos días ya podré!!! Los quiero mucho ,los extraño, no hay día que no agradezca y valore todo su cariño ,apoyo y todo lo que hemos vivido! Prometo hacer un instalive que no pase de la próxima semana 😂 para vernos y platicar un poquito vale?? Les mando mucho amor y bendiciones 🌺😘 ahhh se me fue que por ahí hay un vino español (súper rico por cierto 😉) 🍷
A post shared by Dulce Maria (@dulcemaria) on